Aviseringar
Rensa alla

avslappnande musik


Ämnesstartare

Skulle vilja ha lite tips på lugn och avslappnande musik.. är lite stressig av mig ibland, och då vore det väldigt bra att ha då det faktist hjälper mig Glad

några exempel:


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

allt med nujabes typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
RÜfÜS – Rendezvous

Bra låt. Lär lägga den i någon spellista.. Nära, men inte riktigt den musik jag letar efter.. Letar mer musik med "meditations-stuk?" för att bli riktigt avslappnad.. Bästa sättet jag kan förklara det :S Helst utan sång och andra distraherande saker.. Sån musik som man kan lyssna på, och stänga ögonen och slappna av och rensa sina tankar till.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
allt med nujabes typ

skall kolla upp det, tack

Attitydinkontinent:
Alessandro Deljavan – Satie: Gymnopédies and other Works

erik satie då idk

Tack 🙂


   
SvaraCitera

Stålröven:

skall kolla upp det, tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Positivt att allt är i en och samma video, så att man slipper klicka runt och byta låt.. Får spara den och lyssna igenom, men det låter helt okay från det jag hört hitills 🙂 


   
SvaraCitera

Stålröven:

Positivt att allt är i en och samma video, så att man slipper klicka runt och byta låt.. Får spara den och lyssna igenom, men det låter helt okay från det jag hört hitills 🙂 

är ett album, finns fler. tog ett på random


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Blackmill gör skön musik för när man bara vill såsa bort en stund. 


   
SvaraCitera

Oliver Shanti - Buddah & Bonsai 

Har sövt både ungar och katter med dessa låtar. Vi hade skivorna som sövningsmusik på en förskola jag jobbade på. Det var så mysigt att sitta mot en massa kuddar och lyssna på detta.


   
SvaraCitera

Brukar lyssna på fågelljud och typ sådär, typ ljud från tropiska regnskogar med ngn lätt melodi i bakgrunden


   
SvaraCitera

Ambient music for the soul

En av mina spellistor där kan du eventuellt hitta den musik du söker. Vill du inte använda Grooveshark som finns säkert de flesta låtar på Spotify.


   
SvaraCitera