Aviseringar
Rensa alla

Avslöja framtidsplaner för partner?


Ämnesstartare

Geigerzähler:

USA!? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ DIG?! VARFÖR VILL MAN BO I USA!? USA?! [confused][shake][tard]

För att USA är det enda landet där man kan få sig en ordentligt meriterande utbildning.. visserligen får jag ju inte en hel utbildningm men ett år på University of Michigan är även det rätt meriterande.

Sen får vi ju inte glömma att USA är landet där man kan få en äkta 1kg steak på steakhousen, för en billig peng. Som man kan vräka i sig och må skit efter[wink] Fast det är det värt!


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

det blir ju töntigt om du säger det så att det låter som om du säger pga. er relation.

word


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

För att USA är det enda landet där man kan få sig en ordentligt meriterande utbildning..

Låter sjukt onödigt, plågas i USA för att få en "meriterande utbildning". [no-no]

Chryseus:

Sen får vi ju inte glömma att USA är landet där man kan få en äkta 1kg steak på steakhousen, för en billig peng. Som man kan vräka i sig och må skit efter[wink] Fast det är det värt!

Kött smakar illa. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

berätta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BLODÅDRA:

det blir ju töntigt om du säger det så att det låter som om du säger pga. er relation. men du kan ju bara nämna det? typ berätta om hur tur du har som får bo där gratis bla, bla.

Ja, gud vad töntigt att anta att ens partner skulle vilja veta om man ska åka bort i ett år om 8 månader? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Låter sjukt onödigt, plågas i USA för att få en "meriterande utbildning". [no-no]

Du har helt enkelt inte upptäckt tjusningen med USA. De svenskar som plågas i USA är de som lider utav den svenska moralsjukdomen, även kallad Jantelagen.

Att man kan gå och titta på världens bästa hockeyliga varannan kväll gör ju saken inte alls sämre att bo i USA [cool]

Geigerzähler:

Kött smakar illa. [n]

Nej, det är det godaste som finns!


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Ja, gud vad töntigt att anta att ens partner skulle vilja veta om man ska åka bort i ett år om 8 månader?

de var ju inte ens tsm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Du har helt enkelt inte upptäckt tjusningen med USA.

Berätta, vad ÄR tjusningen? Finner det landet vääldigt vidrigt.

Chryseus:

Nej, det är det godaste som finns!

Jag ogillar saker som smakar onyttigt, förutom strips.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Berätta, vad ÄR tjusningen? Finner det landet vääldigt vidrigt.

Det är enklare att säga vad som inte är tjusningen med landet. Och det är möjligtvis deras vapenlagar. I övrigt ser jag inget vidrigare med USA i jämförelse med exempelvis Sverige. Snarare tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Det är enklare att säga vad som inte är tjusningen med landet. Och det är möjligtvis deras vapenlagar. I övrigt ser jag inget vidrigare med USA i jämförelse med exempelvis Sverige. Snarare tvärtom.

Ryser av tanken på hur de behandlar djuren. [sad] (Inte för att vi är mycket bättre här, men ändå.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Ryser av tanken på hur de behandlar djuren. [sad] (Inte för att vi är mycket bättre här, men ändå.)

Stanna du hemma i lilla Sverige om du anser det vara så bra. Ingen tvingar dig till att vidga vyerna.

Min högst personliga åsikt är att man är bra inskränkt om man anser att ett helt land är vidrigt utifrån djurrättsaktivisters åsikter.

Du kan fortsätta din diskussion om detta i politik/samhälle och tråden som finns där istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta det Nu, det kommer bara bli värre att få höra det senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att du kan säga det nu, varför göra det till en stor grej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Känner mest för Italien.[love]
Plugga italienska något år i Italien och samtidigt utforska allt av historiskt värde hade varit så awesome.

Det kan jag hålla med om. Det hade varit intressant.. och kulturrikt! Det låter nästan som att du har tittat lite för mycket på Rome, Da Vinci Koden samt Änglar och Demoner[wink]

daisy:

Jag tycker att du kan säga det nu, varför göra det till en stor grej?

Du skulle inte kunna tänka dig att du kanske hade dragit dig ur? Vem vill gå och bli tillsammans med någon som sedan kommer försvinna 6-12 månader? Det är mer så jag tänker.. och därför väntar jag lite lite till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Du skulle inte kunna tänka dig att du kanske hade dragit dig ur? Vem vill gå och bli tillsammans med någon som sedan kommer försvinna 6-12 månader? Det är mer så jag tänker.. och därför väntar jag lite lite till!

Ja iofs [zzz] var lite för snabb där. Men om det var seriöst och han betydde mycket för mig skulle jag vänta på honom.
Dessutom skulle jag tycka att det var värre om han sa det bara några månader innan han skulle åka, om du säger det nu och också nämner att det inte är bestämt kommer det iaf vara naturligt i ert förhållande och hon kan vänja sig vid tanken på att du kanske åker till USA, ist för om du skulle säga det typ 2 månader innan, då blir det mer "vaahhhh varför `?!?!?!?," lr nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Min högst personliga åsikt är att man är bra inskränkt om man anser att ett helt land är vidrigt utifrån djurrättsaktivisters åsikter.

Men det gör jag inte. Hatar kapitalism, orättvisor, feta människor (en fobi som jag haft sedan barnsben, kan ej rå för det) och Coca cola = USA i ett nötskal. [rolleyes] Däremot vill jag åka till en massa andra länder! [y]


   
SvaraCitera