Aviseringar
Rensa alla

Avstängd från Flashback!


Ämnesstartare

Jag är så jäkla förbannad på Flashback! Jag har blivit avstängd därifrån efter att ha dragit på mig ett flertal varningar! Varningarna har gällt inlägg som har ansetts vara trams och Off Topic och trams. Bland annat försökte jag göra en presentation, men den slängdes i papperskorgen och så hände även med andra inlägg som jag startade och som inte ansågs vara tillräckligt intressanta att diskutera. Har du också blivit varnad på eller till och med bannad ifrån Flashback? Svara i så fall i tråden här. 


   
Citera

Vad gör du på Flashback, kan knappast vara något vettigt som kommer därifrån.


   
SvaraCitera

Dom stänger av folk dagligen: https://www.flashback.org/f123


   
SvaraCitera

Är för mkt skumma människor där så är inte värt en registrering ens ,hur folk orkar Rullar ögonen


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

finns det inte redan en gnälltråd om flashback.


   
SvaraCitera

Aaron:
Är för mkt skumma människor där så är inte värt en registrering ens ,hur folk orkar Rullar ögonen

vilka forum finns det då? detta? EMOCORE? familjeliv? Gråter


   
SvaraCitera

Skyll dig själv när du inte hörsammar varningarna. Har blivit tillfälligt avstängd två gånger och varnad flera gånger. Flashback har ändå högt i tak så det ska mycket till för att bli avstängd därifrån.


   
SvaraCitera

slava:

vilka forum finns det då? detta? EMOCORE? familjeliv? Gråter

Finns bättre Forum , dock på Svenska samt mer internationella . 


   
SvaraCitera

Aaron:

Finns bättre Forum , dock på Svenska samt mer internationella . 

ok vad heter dom?


   
SvaraCitera

välkommen till klubben. Blivit bannad minst 10 gånger 


   
SvaraCitera

S3ON:
välkommen till klubben. Blivit bannad minst 10 gånger 

40 kvar innan du når ikapp mig. Blink


   
SvaraCitera

slava:

40 kvar innan du når ikapp mig. Blink

har ngt långsiktigt att sträva mot!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

challeballe:
Vad gör du på Flashback, kan knappast vara något vettigt som kommer därifrån.

Egentligen registrerade jag mig där därför att jag längtade tillbaka till den gamla sortens diskussionsforum.   


   
SvaraCitera

Aaron: Finns bättre Forum , dock på Svenska samt mer internationella .

Finns inget svenskt forum som är större än Flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim:
Skyll dig själv när du inte hörsammar varningarna. Har blivit tillfälligt avstängd två gånger och varnad flera gånger. Flashback har ändå högt i tak så det ska mycket till för att bli avstängd därifrån.

Min avstängning vara tills på onsdag kväll. Det är lätt att säga att man får skylla sig själv. De borde hjälpa sina medlemmar istället för att stänga dem ute! 


   
SvaraCitera