Aviseringar
Rensa alla

Avstängd från twitter


Ämnesstartare

Hej! Jag har nyligen blivit avstängd från Twitter för att jag följde för många på för kort tid och det ansågs som spamm. Jag har skrivit till dem och förklarat att jag inte spammar utan bara skaffar kompisar och att jag inte visste om reglerna. Om dem inte accepterar det är jag avstängd i minst en vecka. Min fråga är följande:
Kommer jag ha kvar alla som följer mig när jag får tillbaka kontot eller kommer jag få börja om på 0 followers? Tacksam för svar [smile]


   
Citera

har hänt mig med, ingen vill följa en längre om det har gått mer än 27.5 timmar sen man senast uppdaterade. :/ maila dem igen!! de måste skynda på sig.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Dator- och TV-spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag menade om Twitter tar bort mina vänner. Det var det jag undrade vet du om dem gör det?


   
SvaraCitera

yep, de raderar dina vänner om du inte varit inne eller uppdaterat något på 50 h!!! maila de!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok tack så mycket svaret!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag meddelat dem igen. Men när jag går in på Twitter så står det att jag inte följer någon och ingen följer mig är det bara så för att jag är avstängd eller har dem redan tagit bort alla trots att jag bara har varit avstängd i 3-4 kanske 5 timmar?


   
SvaraCitera

andersfrånnorge:

jag inte visste om reglerna.

Därför man läser dem [wink]


   
SvaraCitera