Aviseringar
Rensa alla

Avsugning?


Ämnesstartare

SERIÖSA SVAR, TACK!

Jag ska träffa en kille imorgon. Han är riktigt schyst osv, men jag tror att han förväntar sig lite mer än bara att träffas.

Jag är inte helt redo för sex än, men jag har inget problem med oralt. Så jag funderar på ifall jag borde suga av honom ifall han visar tecken på att han vill ha mer än bara konversation.


   
Citera
Ämnesstartare

ja <3


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske. </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det.Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

69an


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att suga av någon är ju sex ? Blink

'Oralsex'  Och man ska inte känna sig tvingad heller enkelt ord'NEJ ' 

Okay...Hru sugen på snopp dåh ? Rullar ögonen


   
SvaraCitera

det finns inga borde. vill du för att du gillar att suga av, ok. Vill du suga av honom för att han "förväntar sig" det, gör inte. Du är ingens sexslav och ingen har någon rätt att FÖRVÄNTA SIG sexuella grejer av andra människor. eller skulle han ge dig oralsex om han trodde att du förväntade dig det?

Gör som det känns bra. Men kom ihåg att även din vilja är viktig. att vilja för att göra ngn glad är ingen riktig egen vilja. typ. kram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har själv inget problem med det. Bara lite fundersam på ifall jag borde...

Tänkte bara på ifall han är lite för nära och ger hints så kan jag väl ge oral utan problem. Tror själv att jag skulle finna det kul faktiskt.


   
SvaraCitera
mynona

Om de är ömsesidigt så "borde" du. Det är det enda tillfället när det finns ett "borde"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sug honom inte!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill gör det. Men var säker på vad som är din egen vilja så du inte manipuleras till det du egentligen inte vill göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska inte göra något för att du borde eller för att det förväntas av dig, du ska göra det för du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör det om dugillar det och båda vill..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett tips du får blåsa upp den så den blir större som när man blåser en ballong , fett skönt ! Rullar ögonen


   
SvaraCitera