Aviseringar
Rensa alla

Avtändande om tjejen tar på sig själv?


Ämnesstartare

Jag kan inte komma av vaginalt sex, men vill verkligen inte smeka mig själv när jag har sex med någon, för jag känner mig... Jag vet inte? Som att jag skäms över det. Och likförbannat är det klart att karln inte orkar både sätta på mig OCH smeka mig.

Det är väl väldigt vanligt att en tjej smeker sig själv när hon har sex. (Jag har börjat komma i underfund med att jag har väldigt många konstiga tankar och regler när det gäller sex)

Men bortse från att det är vanligt, vad tycker killar om det egentligen? Att en tjej smeker sig själv. Tar man det som en förolämpning "Jävlars, min kuk duger inte" eller tar man det som att "trevligt med en tjej som njuter, yeah"? [crazy]


   
Citera

Det är väl inte så farligt? Kanske smidigare ifall man har en relation med personen man har sex med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså men bah dah det går ju inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte iaf.


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

"Jävlars, min kuk duger inte"

som sagt,om killar fortfarande är insnöade och efterblivna och tror att tjejer enbart kommer av vaginalt sex med en fet kuk så är d doms problem,då borde dom läsa på lite eller,here's a funny fact,fråga tjejen möjligen.


   
SvaraCitera

De flesta killar som kan något om sex vet att många tjejer inte kan komma när man knullar dem. Jag tar det iaf inte personligt.

Däremot stör det mig när tjejr fejkar, det känns personligt, typ som att de bara vill bli av med en.


   
SvaraCitera

aldrig tänkt på det[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Däremot stör det mig när tjejr fejkar, det känns personligt, typ som att de bara vill bli av med en.

Hah, DET kan jag verkligen tänka mig är avtändande.
Det leder genast till en ytterligare intressant fråga: Okej om man fejkar en orgasm, det är fan inte kul. Men var går gränsen? Jag har börjat tänka på att jag ger ifrån mig en massa mer stönande och kvidande än vad som är "nödvändigt". Men sånt är ju bara najs, aight? Jag hatar att ha sex med tysta personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

som sagt,om killar fortfarande är insnöade och efterblivna och tror att tjejer enbart kommer av vaginalt sex med en fet kuk så är d doms problem,då borde dom läsa på lite eller,here's a funny fact,fråga tjejen möjligen.

Men jag känner inte till någon annan som inte kan komma av vaginalt sex. [shake] Eller är det bara för att man inte pratar om det?


   
SvaraCitera

Marie_Curie:

Men jag känner inte till någon annan som inte kan komma av vaginalt sex. Eller är det bara för att man inte pratar om det?

Majoriteten kan INTE,och d borde fan killar trycka in i huvet,så jävla många tror att d bara är att köra in kuken och jucka på och man får orgasmer på rad,särskillt om den är stor,dax för vissa killar att inse att d inte ger majoriteten tjejer orgasm.

för övrigt så MÅSTE du ju inte komma av att ni pökar i 290 och han smeker dig samtidigt,även d säkert är mysigt d med.han kan ju ta d lugnt med d och koncentrera sig på att hellre smeka dig mer och ta d lite lugnare,bara för man juckar snabbt betyder d inte att d blir ultaskönt. Nu pratar jag dock bara utifrån mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marie_Curie:

Men jag känner inte till någon annan som inte kan komma av vaginalt sex. Eller är det bara för att man inte pratar om det?

Jag har ALDRIG kommit av sex öht.


   
SvaraCitera

Min pojkvän skulle tycka om ifall jag gjorde det.
Fast jag tycker inte det är så awesome så jag gör det ändå inte. Han sköter det bra liksom. Men jag vet att han skulle tända på det, för det har han sagt!


   
SvaraCitera

Jag tycker det bara är hett om en tjej skulle smeka sig själv. Det visar på att hon har iaf ett uns av initiativförmåga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

han kan ju ta d lugnt med d och koncentrera sig på att hellre smeka dig mer

Visst kan han det. Men då blir det ju verkligen bara att jag är helt apatisk och han ska tillfredsställa båda, när istället jag också kan hjälpa till, liksom. Inte för att jag vill, jag har inget emot att vara helt apatisk [rolleyes] men jag har svårt att tänka mig att det är så jävla kul att dels tillfredsställa sig själv och samtidigt tillfredsställa någon annan. Jag klarar inte av två samtidigt. Det är antingen jag eller den andra som gäller.

canthurrylove:

Jag har ALDRIG kommit av sex öht.

Eh, vad fan? Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Jag tycker det bara är hett om en tjej skulle smeka sig själv. Det visar på att hon har iaf ett uns av initiativförmåga.

Det är ungefär den reaktionen jag hoppas på den dagen jag väl vågar ta det initiativet. Och de flesta verkar ju antingen inte bry sig om det, eller gå igång på det. Ingen verkar tycka det är störigt eller något... [y]


   
SvaraCitera