Aviseringar
Rensa alla

Avtänning- mår inte ok...


Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt va jag ska börja, men jag behöver hjälp med en sak,
De vs så här , jag va i göteborg igår med ett par kompisar.

Jag drack ett par öl sen drog vi hem t en kille och där va de massa folk, jag rökte lite svart i en bong sen så drog jag två linor med tjack och gjorde en bomb som jag sedan svalde.

Asen mecka vi upp en feting spliff med svart och rökte på den, sen efter tjugo minuter mecka vi upp en till feting spliff med spice och rökte på den med.

Av tjacket kände jag inte så jätte mycket , blev törstig så drack mkt vatten,blev lite rastlös och pratade väldigt mycket och kunde inte sitta så jätte stilla men de va ändå inte så farligt, till en början mådde jag skit bra men sen när vi rökte spicet så börja mina ben försvinna och kändes som två klumpar, jag såg suddigt som fan och på ena stället rummet va de jätte ljust och på andra helt dimmigt.

Jag började få kvälningar, flera på raken men de va ingen som såg det på mig.

Jag försökte säga att jag kommer spy men ingen hörde när jag sa det.

Sen spydde jag rakt på golvet bl.a. På mig själv.
Sen spydde jag en gång till, bara vätska typ båda gångerna.

Dom hjälpte mig till toan, spydde inte så mkt mer för fick inte upp så mkt.

Jag tittade i toan, jag såg massa saker i vattnet som bilder, biljardbord och massa konstiga saker.

Sen tittade jag upp och såg typ som ett tvspel och så åkte jag framåt, jag färdades typ genom en rymd, de va massa konstiga bilder jag såg framför ögonen.

Sen hjälpte dom mig ut ur toan, kunde knappt stå på bena, jag kände knappt min kropp.

Sen följde mina kompisar mig till spårvagenen, mådde illa som fan när jag satt där, sa ingenting och varje gång någon frågade mig hur jag mådde eller tittade på mig fick jag kvälningar. När jag hoppade på spårvagnen önskade jag inget annat än att dö.

Jag spydde en gång till sen när jag nästan va hemma.
När jag va hemma så trodde mina fosterföräldrar att jag va riktigt jävla full för jag kunde knappt gå rakt, på måndag ska jag få pissa .... Vet inte va jag ska ta mig till för jag har aldrig åkt dit på ngt.

Jag måste också tillägga att jag har tagit tjack ett par gånger innan men inte många men jag har aldrig blandat det med någon annan drog, jag brukar röka varje helg och vissa vardagar också.

Hemma hos mina kompisaro så fanns ghb och E, men det har jag aldrig tagit förut och tror inte jag tog de igår heller... Om de står massa fel i denna text är det för att jag är seg i huvudet sen igår och rökte svart för 45 min sen.

Idag mår jag inte alls bra, inte psykiskt eller fysiskt har lite feber,min näsa rinner som fan och seg hela kroppen, har också fått kramp i vaderna ett antal gånger också... Jag känner för att gråta,skrika och dö för ett ögonblick.... Bara försvinna, Jag skakar också, fryser som fan... Känns som att jag ska svimma vilken sekund som helst, de sticker i mina ben och mitt ansikte är kokhett och resten av min kropp är iskall...

Denna text innehåller inte så mycket detaljer men om ni undrar över ngt
så fråga gärna...

Bara jag får hjälp med hur jag ska må bättre ... Vill bara härifrån... jag haft avtänningar förut men inte såhär stark... De posetiva är att jag iaf inte är irriterad.

Hoppas ni ser va jag har skrivit hehe..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du verkar vara en sådan där som stoppar i dig/röker 150 olika saker och förväntar dig att det blir askalas

så dum


   
SvaraCitera
Åtta

Det är föga förvånande att du mår dåligt när du blandar flertalet preparat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

94a...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drick vatten, ät något och sluta tro att din kropp kan bryta ner mängder av skräp utan att du mår dåligt av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra plus bra blir inte nödvändigtvis utmärkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ni vet kan jag inte citera för min data är fucked up...
Till lounge fact:
Neej jag brukar ju inte stoppa i mig massa olika saker på en o samma kväll...

Åtta: neej inte jag heller men hur fan kan jag hallucinera ?, har aldrig hänt förut...,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

Neej jag brukar ju inte stoppa i mig massa olika saker på en o samma kväll...

Varför gjorde du det nudå? :s


   
SvaraCitera
Åtta

ungdom94:

hur fan kan jag hallucinera ?

Det blir lätt så när man tar hallucinogener.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Passaro: vadå då ?
Mediakatt: är varken hungrig eller törstig, är snustorr i munnen men vill inte dricka men ska försöka trycka ner nått sen..
OF 5: neej de har jag inte sagt heller , jag funderar nog mest på varför jag hallucinera...

Jag ska nog inte blanda olika droger med varandra, vet det nu..., jag har aldrig spytt förut när jag har tagit droger men nån gång måste ju va den första


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, varför tog ni tjack och cb samtidigt? [shake]

Blanda inte så jävligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact: vet inte , för jag va sugen på att röka, skulle egentligen ha benzat igår men de fanns inget benzo kvar så köpte tjack ist.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta: men de är la inte så vanligt att man hallucinerar på tjack ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wanking_BC: läs de jag skrev t lounge fact


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skyll dig själv

ungdom94:

skulle egentligen ha benzat igår men de fanns inget benzo kvar så köpte tjack ist.

Så du ville använda något lugnande och när det inte fanns så köpte du något med rakt motsatt verkan?


   
SvaraCitera
Åtta

ungdom94:

de är la inte så vanligt att man hallucinerar på tjack

Jag syftade på haschet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

Mediakatt: är varken hungrig eller törstig, är snustorr i munnen men vill inte dricka men ska försöka trycka ner nått sen..

Det var ett förslag på vad du kan göra för att faktiskt må bättre. Mitt andra förslag är att du åker till närmaste akutmottagning, säger "hej, jag har tagit flera olika narkotikaklassade preparat och nu mår jag jävligt dåligt" och tar emot den hjälp som erbjuds, men jag antog att du inte känner dig så pepp på det.


   
SvaraCitera