Aviseringar
Rensa alla

Avundsjuk kompis...


niljon:

Men nyligen blev jag tillsammans med en av skolans snyggaste killar och hon låtsas inte om att höra om jag någon gång vill prata om honom med henne.

SUCK, säger ja..[n]
det är ju jobbigt med kompisar som blir sura bara för att man blir tillsammans med nån snygging[cool]
haha, nämen allvarligt nu. Det är väl hennes eget problem, hon ska inte ta ut sin egen avundsjuka över dig. Dålig stil,


   
SvaraCitera

Palett:

hon ska inte ta ut sin egen avundsjuka över dig. Dålig stil,

beror kanske på hur TS pratar om honom
jag skulle bli fett sur om nån av mina kompisar blev tillsammans med nån jag gillade, men asså, acceptera om hon pratade på fint sätt. men som bekant kan inte nykära kontrollera sin mun speciellt bra, och hon kanske pratar om honom mer än hon faktiskt vill tro själv?


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

hon kanske pratar om honom mer än hon faktiskt vill tro själv?

det har du iof rätt i. man behöver inte direkt skylta med de


   
SvaraCitera

Du kan inte göra något åt det, tyvärr, hon kan bara komma över det själv. Avundsjuka människor kan man inte ändra på, de är avundsjuka av en anledning (dålig självkänsla?) och så länge de inte löser sina problem kommer de att fortsätta vara avundsjuka.. Det är vad jag tror. Dumpa henne om du inte gillar hennes attityd, det är mitt enda råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palett:

man behöver inte direkt skylta med de

Det gör jag inte ju så fattar inte varför hon är så jävla sur


   
SvaraCitera

niljon:

fattar inte varför hon är så jävla sur

Fråga henne då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Voldo:

Fråga henne då?

Tror du inte att jag har gjort det?
Hon svarade såhär; Jag är inte alls sur varför tror du det?!

[tired]


   
SvaraCitera

Är det så djävla viktigt att prata med henne om det då?

Jag vill inte heller höra konstant tjat om folks kärleksliv, det är inte så djävla intressant direkt, även om man inte är kär i personens flick/pojkvän.

Prata om något annat, hur satans svårt kan det vara?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killen är antagligen skolans manliga hora, och hon vill inte såra dina känslor och försöker byta ämne.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera