Aviseringar
Rensa alla

Ayia Napa 2009


Ämnesstartare

Vilka ska till Ayia Napa främst sommaren 2009?!

Skriv datum & eventuellt hotell.

Datum: 24 - 31 Juli
Hotell: Hotell Nestor.

Flickor, boka resa till Ayia Napa och bo på 'Hotell Nestor'.

"blink" 😉


   
Citera
Ämnesstartare

Vi är 10 tjejer som drar ner till ayia napa 20 juli, melpo antia ska vi bo på, två veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi är 4 tjejer som drar till ayia napa 7 augusti i en vecka. hotell eligonia. partyparty! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2 brudar 3 augusti på Tsokkos holiday [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag och en kompis funderar på att ta en sista minuten...så kanske 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag och några tjejkompisar far nog troligtvis till Aiya napa i sommar, slutet på juli.

Vi är partypinglor och föredrar hotell med ös och fest.. Vart ska man då bo? Och isf vart finns de/dem hotellen att boka? [wink]


   
SvaraCitera

var där när jag var tio var f1 skabb;sss.
hatar trashiga ställen;cccc


   
SvaraCitera

2 killar som drar till napa 10 juli melpo tror ja hotellet heter.. är d nice där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 killar, åker den 27e Juli och är där en vecka.
Vi ska bo på hotellet Takkas.

Hoppas att det blir najjzzzz [cheers][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agia napa i Agusti, vart ska man bo när man vill bo så nära ute livet som bäst? Hotel Vias? lägenheter på hotel Kleio? hotel melpo antia ? Svara gärna! peace!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hotel pavlinia ska va bäst i sommar iaf vad jag har hört från folk som har vart där iår nu när dom tagit bort kalypso från menyn eller ja ett norskt resebyrå har tagit över det från fritidsresor för att dom fick för mycket dålig uppmärksamhet i kvällstidningarna att dom inte ville ha kvar det med klamydia polen som du säkert hört talas om=) att dom sa upp kontraktet men man ju alltid besoka det om man vill ha drag. norskor gillar svenska killar grymt mycket ..hehe.. så det är att recomendera.. jag iaf finns på pavlinia från 27 juli ! ses kanske.!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tintin:

Hotel pavlinia ska va bäst i sommar

aiit aiit, ska ta och kika upp det då 🙂


   
SvaraCitera

Alltså, att det här har blivit en såpass stor trend. Hah. Verkar skitkul. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det någon aktiv AYIA napa tråd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi e 2 tjejer som åker den 17:e augusti.. någon mer som åker runt de datumet? [cool]


   
SvaraCitera