Aviseringar
Rensa alla

azzzzzzzåååååå.........


Ämnesstartare

kan ej somnaaaa [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har fått ett förjävla ryck! Vill ej att det ska va natt! Vill ha sol! Ljus! Sommar! Hela dagen! Vakna människor! Inte sovandes! Vill sova så jag kan vakna till en ny dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

What 2 do?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Ibland kan det vara svårt att somna om man hela tiden tänker "Jag måste somna!", då är det näst intill omöjligt.
Mitt tips till dig är att lägg dig ned i sängen och läs en bra bok eller titta på TV, liggandes, så du slappnar av och också blir trött. Försök att koppla av och tänk inte så mycket!

Lycka till och dröm sött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är uppe tills jag nästan däckar, finns inget annat sätt för mig att somna på. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Är uppe tills jag nästan däckar, finns inget annat sätt för mig att somna på. [sad]

Jobbigt.
Men den värsta känslan e när man inte lyckas somna förrän det blivit ljust ute. Då vet man att man kommer vakna sent. Då e dagen förstörd.
O jag måste upp kl halv nie. Min sömn är just nu livsviktig för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men den värsta känslan e när man inte lyckas somna förrän det blivit ljust ute. Då vet man att man kommer vakna sent. Då e dagen förstörd.
O jag måste upp kl halv nie. Min sömn är just nu livsviktig för mig.

Mm, det suger. Du lär ju inte få många timmars sömn oavsett inatt, men då kanske du sover ännu bättre imorgon. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Mitt tips till dig är att lägg dig ned i sängen och läs en bra bok eller titta på TV

Tack. Jag ska läsa o ligga på min spikmatta glömde bort den. Den gör susen så man blir trött o avslappnad plus så fokuserar man på smärtan i ryggen istället för dunk dunk, dunk dunk, dududududkn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Mm, det suger. Du lär ju inte få många timmars sömn oavsett inatt, men då kanske du sover ännu bättre imorgon. ^^

Om jag går upp vid bestämd tid jaaa.......vaknar bara om nån ringer mig om jag ej sovit tillräckligt o jag trodde jag skulle somna så jag har ej bett att nån ska ringa imorgon o jag måste upp innan 9 [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Om jag går upp vid bestämd tid jaaa.......vaknar bara om nån ringer mig om jag ej sovit tillräckligt o jag trodde jag skulle somna så jag har ej bett att nån ska ringa imorgon o jag måste upp innan 9 [cry]

Aw. [sad] Funkar det inte om du ställer alarm eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Temnozor:

Aw. [sad] Funkar det inte om du ställer alarm eller något?

Inte mobilalarmet iaf. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Inte mobilalarmet iaf. [crazy]

Skriv ett sms till någon och be den ringa dig vid nio. [crazy]


   
SvaraCitera