Aviseringar
Rensa alla

[/b]Fan


Ämnesstartare

Plötsligt blev jag osäker på om de handlingar som jag gör, eller det som jag tänker, verkligen härstammar från mig, komplicerat [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

vem skulle det annars härstamma från? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vem skulle det annars härstamma från? [surprised]

Jag vet inte, men jag är liksom inte riktigt här, jag är någon annanstans, det finns i alla fall ett avstånd mellan den tänkade "mig" och den kroppsliga "mig".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Jag vet inte, men jag är liksom inte riktigt här, jag är någon annanstans, det finns i alla fall ett avstånd mellan den tänkade "mig" och den kroppsliga "mig".

jag förstår mej inte på såntdär filosofi-snack, så du får nog ursäkta mej [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Jag vet inte, men jag är liksom inte riktigt här, jag är någon annanstans, det finns i alla fall ett avstånd mellan den tänkade "mig" och den kroppsliga "mig".

låter som schizofreni..
du borde kolla upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilleman29:

låter som schizofreni..
du borde kolla upp det.

Jag är redan under behandling [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men den tänkande du är fast i den kroppsliga du och har ingen relation till något annat så det är bara att luta sig tillbaka i soffhörnet och höja musiken igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berättade i förtroende samma sak för min 70-åriga granne, hon sa att det nog är så när man är ung. [smile]


   
SvaraCitera

Ibland brukar jag fundera på om jag tänker innan eller efter jag utför handlingar, dvs om jag jag handlar för att jag tänker eller om jag tänker för att jag handlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Ja, men den tänkande du är fast i den kroppsliga du och har ingen relation till något annat så det är bara att luta sig tillbaka i soffhörnet och höja musiken igen.

Jag önskar verkligen att jag kunde förklara det bättre, att uppleva det här är ganska förvirrande, och konstigt känslolöst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butterscotch:

Berättade i förtroende samma sak för min 70-åriga granne, hon sa att det nog är så när man är ung. [smile]

Det sa en vän till mig för några år sen också, och nu knaprar jag antipsykotisk medicin, jag anar att min vän hade fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj hoppas inte mina trådar fick dig att inse detta sorry isånt fall hoppas allt löser sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjort nåt dumt eller, låter som du försöker skylla ifrån dej[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera