Aviseringar
Rensa alla

baaaaah


Ämnesstartare

nån jävel hade hackat mig och lagt in en bild på en kuk i min blogg :C elaka människor. jag har fan kukfobi :C


   
Citera
Ämnesstartare

shit happens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var nära att kolla, men jag vågar inte. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag vetat sedan det hände. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pics or stfu [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då vet jag precis vad jag ska stå utanför ditt hus och vifta med [wink][wink][wink][wink]

Dold text: en bild av en kuk


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Har jag vetat sedan det hände.

[surprised][no-no]

Wanking BC:

Dold text

xDxD dåliggg

Geigerzähler:

Jag var nära att kolla, men jag vågar inte.

Haha, men jag tog ju bort den så fort jag såg! den var typ jättelång och äcklig =(

smörgåsbord:

pics or stfu

tog ju bort ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

Haha, men jag tog ju bort den så fort jag såg! den var typ jättelång och äcklig =(

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Värre för mig. NÅGON HAR LAGT IN BILDER I MITT FOTOALBUM PÅ EN LÄSKIG TJEJ SOM ABSOLUT INTE ÄR JAG.

fIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORERfIXA NU MODERATORER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

tog ju bort ;<

Jag kan inte ta bort på min. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SPiDERMANNEN:

xDxD dåliggg

[cute]


   
SvaraCitera