Aviseringar
Rensa alla

Back or hmm


Ämnesstartare

Nämen hei igen UM .. inte varit inne här sen 2009. Skall man återvända eller låta det ligga ett tag till då?
[shake][shake][shake][shake][shake][zzz][bigcheers]


   
Citera

jag tror inte du vinner jättemycket på att komma tillbaka om jag ska vara ärlig, men um hade då behövt att fler blev aktiva!


   
SvaraCitera

det ba' ett forum inte värsta grejen liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a hur går det för UM egentligen? Är det fortfarande många aktiva eller har forumet börjat att dö ut så att säga? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sovande:

inte varit inne här sen 2009.

2010*. ljug inte!

Sovande:

Är det fortfarande många aktiva eller har forumet börjat att dö ut så att säga? [rolleyes]

forumet börjar alltid "dö ut" oavsett vilken tidsera vi befinner oss i


   
SvaraCitera

Lazarus:

forumet börjar alltid "dö ut" oavsett vilken tidsera vi befinner oss i

[love]


   
SvaraCitera

kommer ihåg dig!


   
SvaraCitera

tror du kommer bli besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kommer ihåg dig!

[surprised]


   
SvaraCitera

När jag började hänga på UM så var det många konstiga personer som frekventade stället. Särskilt minns jag Otolebor (Robeloto) som jag mot alla odds började tycka om.

Sen minns jag Stryplekar (i enlighet med sitt namn gillade han stryp-sexlekar). Han var läskig. Och så alla fejkanvändare med fejkanekdoter.

Tyvärr är mycket av den tiden bortom arkiven. De trådar som skrevs i då finns inte längre att kolla på.

Så våren 2005 slutade jag hänga här. Kom tillbaka en kort period något år senare för att återkomma nåt år sen, ja... Nu är det knappt nån jag känner igen, haha.


   
SvaraCitera