Aviseringar
Rensa alla

Back 2 School!


Ämnesstartare

Jag vet att större delen av Ungdomars medlemmar är folk som tagit studenthatten och slängt den mot himlen för bra längesen.

Men nu, för Ungdomars yngre generation, vi som fortfarande går upp 7 för att gå till .. Skolan. Ni vet det där lilla helvetet som man smygälskar men hatar ändå, som man måste gå i flera år av ens liv. But its great, man lär sig saker eller hur?

O för att få den där riktigt peppade känslan av skolan, för att få allting något roligare. Man måste börja någonstans, så varför inte börja med Skåpet? The master key till ens lilla fristad.

Så själva forumet är om dekoration inom skåpet. För alla vet att ett dekorerat skåpt är så mycket finare än ett gulvitt skåp. För dom vi har är rent sagt skitfula..

Så, några tips?

O någon som vet vart man kan köpa sånnadär lampor som man tänkt ska ha i garderoben. Som är batteridrivna, fästs med en bas av klister (dvs man drar av en grej o trycker fast den) och som tänds när man trycker på den? o vad kostar sånna?


   
Citera

du är alltså seriös?


   
SvaraCitera

Laserpekare, verkar populärt bland de sk. "Kidsen" idag.

Nu ska jag inte låta som en gammal jävel (men har iaf tagit studenten för drygt ett år sedan) men fifan vilken lyx det var att börja kl 8a på morgonen - som tidigast!


   
SvaraCitera

hade en bild på gudrun schyman och en på nietzsche, på båda var ögonen bortrivna. använde bilderna till en skoluppgift där man skulle koppla kända personer till en intelligens. tyckte att det var tråkigt att slänga bilderna, så de fick vara i mitt skåp. hittade f.ö två toalettrullar, ett graviditetstest, ett tiotal hårsnoddar, många plastpåsar, hårnålar, godispapper, och ett par byxor när jag städade mitt skåp. 


   
SvaraCitera

jag får ett nytt skåp på måndag, det ska kletas in i mens, bajs och sperma.


   
SvaraCitera

MissJanuary: går upp 7 för att gå till .. Skolan.

Lyx. 


   
SvaraCitera

amsi: hittade f.ö två toalettrullar, ett graviditetstest

Hur fan spenderades dina raster Amsi?! Icke!Cool


   
SvaraCitera

Gruvan:

Hur fan spenderades dina raster Amsi?! Icke!Cool

i cafeet eller på rökbänken. använde toapappert till att snyta mig med i vintras, och tog graviditetstest i skolan någon gång, antar att det blev ett över då.


   
SvaraCitera

amsi: i cafeet eller på rökbänken. använde toapappert till att snyta mig med i vintras, och tog graviditetstest i skolan någon gång, antar att det blev ett över då.

Ahaa, där ser man! Cool

Malmö + rökning = eller?


   
SvaraCitera

Skåpet öppnar man kanske två-fem gånger om dagen och det tar väl max tjugo sekunder. I skåpet bor man inte. Varför skulle man vilja lägga ned tid och eventuellt pengar på att pimpa skåpet Tardig


   
SvaraCitera

Hade en kort, batteridriven julslinga i mitt skåp under högstadiet. Cool

Och doftgranar med lukt av jordgubb och vanilj. Rodnar 

Asså shit, du väcker minnen! 

Minns lukten i korridoren där skåpen stod nu! Var ej ensam om att ha doftgranar inte..


   
SvaraCitera

men vafan...
en mini kyl och en kapsel-maskin. SKÅPS FÖRSÄLJNING!!!!


   
SvaraCitera

MissJanuary: vi som fortfarande går upp 7 för att gå till .. Skolan.

Och du tror att alla som har vanliga arbeten går upp 12? ^^

MissJanuary: lampor som man tänkt ska ha i garderoben.

Jysk har sådana som automatiskt tänds när man öppnar skåp och dylikt. 


   
SvaraCitera

Mitt tips är att sätta upp affischer, en minispegel, schema. sen kan man ju oxå altid rita på skåpen


   
SvaraCitera

På skolan där jag går är det väldigt populärt att sätta upp skolfoton/vanliga foton på alla man gillar i skåpen.  Men detta håller dock bara 7/8orna på med ^^.


Vi som är yngre eller äldre har bara vanliga, tråkiga skåp.  

Men egenligen fattar jag inte grejen med att sätta upp saker man gillar osv i skåpen, jävligt stor risk att dem blir stulna då. Eller det kanske bara är så i min skolaCool


   
SvaraCitera