Aviseringar
Rensa alla

Backflip


Ämnesstartare

Tja, jag funderar på att lära mig backflip. Jag vill inte bara gå ut och testa och döda min rygg så jag funderar på börja i något, är det gymnastik som gäller då eller?? [smile]


   
Citera

Gå till en basäng


   
SvaraCitera

Alternativt badkaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha badkaret e fan najs [wink] nämen jag tänkte så jag lär mig det "på riktigt" på marken, många säger att om lära sig det i basäng eller på studsmatta måste man lära om sig det om man gör det på marken


   
SvaraCitera

menar du med skateboard eller med snowboard? [crazy]

Enklast är nog att lära sig göra en bakåtvolt först, be en vän om hjälp att vända dig i luften tills du kan själv. Sen kan du börja prova på brädan [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]

Skentrevlig:

menar du med skateboard eller med snowboard?

haha jag tänkte bara på fötterna [bigsmile] stå på marken, backflip sen äre klart [wink]


   
SvaraCitera

Vet att de flesta börjar lära sig göra såndär viktoriaflipp först, det är typ samma rörelser - så kör på det, mindre skaderisk[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plyvert:

Alternativt badkaret

hahahahah[bigcheers]


   
SvaraCitera

Budolicious:

viktoriaflipp

? finns inte när jag googlar


   
SvaraCitera
Hando

Hoppa bakåt och hoppas på det bästa [y] Så lärde jag mig det på trampolinen [blush]


   
SvaraCitera

iosib:

? finns inte när jag googlar

Nä, såg det med. Hade bara för mig att det kallades så. Sådär när man ligger på rygg och flippar upp sig på fötter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vet att de flesta börjar lära sig göra såndär viktoriaflipp först, det är typ samma rörelser - så kör på det, mindre skaderisk

hittar inte heller det på google [sad] haru nån länk på de [bigcheers]


   
SvaraCitera

JagGillarGlass:

hittar inte heller det på google [sad] haru nån länk på de [bigcheers]

Som sagt,

Budolicious:

Nä, såg det med. Hade bara för mig att det kallades så. Sådär när man ligger på rygg och flippar upp sig på fötter.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Budolicious: Nä, såg det med. Hade bara för mig att det kallades så. Sådär när man ligger på rygg och flippar upp sig på fötter.

aah [bigsmile] men det kan jar redan, kuuung [bigcheers]


   
SvaraCitera

JagGillarGlass:

aah [bigsmile] men det kan jar redan, kuuung [bigcheers]

Ah nice. vill med :c


   
SvaraCitera