Aviseringar
Rensa alla

Backstreet Boys till Sverige 4 December 2009



   
SvaraCitera

Schvea:

Varför tror alla att man måste lyssna på musik bara för att någon är snygg?

backstreetboys är en produkt framtagen av skivbolag som vet att de kan sälja tonvis med saker till ungdomar för att deras band ser bra ut. Att de sen inte ens skriver sina egna låtar är ett ytterst litet problem och röster är inte särskilt svårfixade i datorn heller.

kort sagt: det räckte att du såg bra ut och var på rätt plats när ett nytt skitband skulle produceras.


   
SvaraCitera

då vegt jag iaf vad jag inte ska göra 4:e december![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

backstreetboys är en produkt framtagen av skivbolag som vet att de kan sälja tonvis med saker till ungdomar för att deras band ser bra ut. Att de sen inte ens skriver sina egna låtar är ett ytterst litet problem och röster är inte särskilt svårfixade i datorn heller.

Detdär visar bara på din okunskap i frågan. Dom producerades före första inte av ett skivbolag. Dom träffades själva och bestämde sig för att bilda en grupp.

Dom har också bidragit med låtar sjävla till deras skivor, men även skrivit låtar till andra artister. Som T ex Westlife's nya singel är det en i Backstreet Boys som har skrivit.

Och angående deras röster så tror jag detta bevisar mycket:

Men du kommer säkert inte läsa något av det jag läst eller titta på videon jag bifogade. För du har redan bestämt dig att inte ens försöka ge det ett försök. För du tror att du redan vet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EyGringo - hahaha ja den där videon är en klassiker! Tycker låten är så rolig [bigcheers][y]


   
SvaraCitera

Schvea:

Men du kommer säkert inte läsa något av det jag läst eller titta på videon jag bifogade. För du har redan bestämt dig att inte ens försöka ge det ett försök. För du tror att du redan vet 🙂

Så sant, så sant. Även om jag läste texten, givetvis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Så sant, så sant. Även om jag läste texten, givetvis.

Ojdå, att du läste texten [bigcheers][y]

tbh så trodde jag inte det [badgrin]


   
SvaraCitera

Schvea:

EyGringo - hahaha ja den där videon är en klassiker! Tycker låten är så rolig

[bigsmile][y]


   
SvaraCitera

Schvea:

Att dom sedan ser bra ut är ju bara en stjärna.
Varför tror alla att man måste lyssna på musik bara för att någon är snygg? Du lyssnar inte direkt på Coldplay för att sångaren är het? That makes no sense duude 🙂

Hur många fans tror du att de skulle ha haft om de hade varit fula? Betydligt färre kan jag säga dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Hur många fans tror du att de skulle ha haft om de hade varit fula? Betydligt färre kan jag säga dig.

Ja, så dom fick deras största hit I Want It That Way ENBART för att dom var fina?
Nej [smile]

Förr i tiden var en del av fansen enbart fans för att dom var inne osv. Men nu är det enbart fans som gillar deras musik som är kvar. Och det är betydligt fler än du tror. Dom får fortfarande sina konserter slut sålda [smile]

Men ja, du har visserligen en poäng [y][bigcheers]

Fast jag vet dock jätte många stora artister som är fula som stryk, men som ändå säljer ut stora arenor [ops]


   
SvaraCitera

Åh shit... vill faktiskt gå.


   
SvaraCitera

Schvea:

Ja, så dom fick deras största hit I Want It That Way ENBART för att dom var fina?
Nej [smile]

Med tanke på att typ alla deras fans var tonårsflickor så ja.

Schvea:

Fast jag vet dock jätte många stora artister som är fula som stryk, men som ändå säljer ut stora arenor [ops]

Som t.ex?


   
SvaraCitera

Uranus:

Som t.ex?

Stones. Hur het är Keith Richards nuförtiden?


   
SvaraCitera

ey gringos, dont understand swedish but i see title is backstreetboys. i think they stupid man. all you like backstreet? you all can [mad]


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Stones. Hur het är Keith Richards nuförtiden?

Fast deras utseende spelade säkert in när de fick skivkontrakt från första början.

Sen har Stones fans av nästan alla åldrar och kön, medan BSBs fans nästan uteslutande består av tonårsbrudar.


   
SvaraCitera