Aviseringar
Rensa alla

Bad company 2 DEMO


Ämnesstartare

Hur får jag tag på ett DEMO / Beta version av Bc 2???[bigcheers]


   
Citera

Demo finns inte, betan är stängd.
Köp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Demo finns inte, betan är stängd.
Köp det.

...tycker/tror jag iaf.

Okej ja jag är GRYMMT sugen på att köpa det[crazy]


   
SvaraCitera

Chittzy:

Okej ja jag är GRYMMT sugen på att köpa det[crazy]

Det är fantastiskt. Ett av de bästa spelen jag kört och rent upplevelsemässigt är det det bästa. 100 procent action!

Senaste dagarna har de uppdaterat servrarna också så nu funkar det utan problem. Det har ju vart en del krångel... =/
Kör PC kan jag tillägga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kör PC kan jag tillägga.

Det ska man, Både för bäst kontroll och känsla...


   
SvaraCitera
Tyrael

Myksa:

100 procent action!

Gissar på att du ej testat Modern Warfare


   
SvaraCitera

Tyrael:

Gissar på att du ej testat Modern Warfare

ahahahhahahahha, MW2 är en misslyckad konsol portning. Det är tråkigt och jag förstår inte hur någon kan spela det spelet i mer än några timmar/veckan. De som gör har uppenbarligen aldrig spelat ett riktigt bra spel...


   
SvaraCitera

Tyrael:

Gissar på att du ej testat Modern Warfare

Jo.


   
SvaraCitera
Tyrael

Myksa:

Jo.

Ok [surprised]

ankzor:

ahahahhahahahha, MW2 är en misslyckad konsol portning. Det är tråkigt och jag förstår inte hur någon kan spela det spelet i mer än några timmar/veckan.

1. Skiter i konsolportning, tror inte du sitter och tänker på hurvida det gick för Battlefield och konsolportning när du sitter och spelar det, obvious fail is obvious.

2. I hela mitt liv har jag stött på personer som sagt att de tycker att en viss sak är tråkigt, 90% av gångerna har personen bara inte lagt tillräckligt med tid på saken för att uppskatta den.

ankzor:

De som gör har uppenbarligen aldrig spelat ett riktigt bra spel...

3. Väldigt dum generalisering som inte är värd mer än att förklara att det just är en sådan [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tyrael:

1. Skiter i konsolportning, tror inte du sitter och tänker på hurvida det gick för

Grejen är att pc-versionen är så jävla konsolifierad. Med rekylen som främsta punkt.


   
SvaraCitera

Tyrael:

2. I hela mitt liv har jag stött på personer som sagt att de tycker att en viss sak är tråkigt, 90% av gångerna har personen bara inte lagt tillräckligt med tid på saken för att uppskatta den.

jag är rank 61, har man ej spelat tillräckligt då?

Tyrael:

1. Skiter i konsolportning

Budolicious:

Grejen är att pc-versionen är så jävla konsolifierad. Med rekylen som främsta punkt.

Tyrael:

obvious fail is obvious.


   
SvaraCitera