Aviseringar
Rensa alla

Båda är oskuld!! Behöver hjälp!!!


Haien

Tycker ni det kommer bli stelt och inte vet hur ni ska gå tillväga är ni i te redo. 


   
SvaraCitera
Cobrak

är d sånt man oroar sig för när man är 13 nu för tiden 


   
SvaraCitera

Danneboi:

haha vad menar du?

Jag, är femton år gammal, och jag tror att jag kommer att dö oskuld.


   
SvaraCitera

Första ligget är oftast helt jävla värdelöst. Skitkasst rent ut sagt. Särskilt om båda är oskuld. Bra sex kräver ofta erfarenhet och övning som med allt annat. Men någon gång måste ju vara den första... Annars når man ju aldrig den punkt då det är så jävla as grymt... Så här kommer några tipps:

1. Använd kondom, snälla!
2. Använd glidmedel, blir mycket lättare då. Särskilt första gången då du kanske känner dig stressad och har svårt att bli våt för du är nervös.
3. Stressa inte, ha långt å mysigt förspel och se till att du är ordentligt kåt innan.
4. Gör inget som du inte vill
5. Våga säga ifrån om det känns fel eller obehagligt
6. Kör missionären, enklast första gången. Andra ställningar hinner ni prova sen.
Lycka till å njut! 


   
SvaraCitera

Gör inget som ni inte kan prata om


   
SvaraCitera

hxiley:

^

trettonåringar: OMG VEM SKA JAG HA SEX MED OMG HAN VILL JAG HA SEX MED OMG HAN ÄR HET SOM FAN
jag, 16 år: ska jag gå natur eller ska jag gå estet?

omg same


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

Ni är barn.
Vänta med det. Ni har gott om tid att göra det senare.
Särskilt iochmed att ni inte ens vet hur man ska ha sex.

Jag 

Lav:

Ni är barn.
Vänta med det. Ni har gott om tid att göra det senare.
Särskilt iochmed att ni inte ens vet hur man ska ha sex.

Haha vi vet hur man har sex såklart men som jag tror alla är så är man rätt så nervös första gången men båda känner att vi vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

natturs:
Gör inget som ni inte kan prata om

Vi har pratat mycket om det men är enda nervös!!! Men tror enda jag kommer gilla det efter ett tag!❤️❤️


   
SvaraCitera

KomÅhHjälpMig:

Vi har pratat mycket om det men är enda nervös!!! Men tror enda jag kommer gilla det efter ett tag!❤️❤️

Man kan mysa och vara nära utan att gå hela vägen också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

jag säger dig, svenska barn är vilda Blink

Hahahah aa


   
SvaraCitera

KomÅhHjälpMig:

Hahahah aa

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KomÅhHjälpMig:
Jag har för några veckor sedan skaffat kille! Åh nu har vi börjat prata om att ha sex!! Vi båda är oskuld åh är typ rädd att jag ska göra ngt fel!! Jag vet inte hur långt han vill gå (alltså om han skulle vilja slicka mig osv) vi båda är 13 år men vi känner oss endå redo! Men hur gör man under sexet? Blir det inte stelt av att bah ligga där?tacksam för svar!!!

Ville bah skriva att vi har gjort det åh det va inte stelt bara lite pinsamt när han inte fick in den från början!! Skulle väll säga att det inte va bästa upplevelsen men antar att det är så för alla


   
SvaraCitera

KomÅhHjälpMig:
Jag har för några veckor sedan skaffat kille! Åh nu har vi börjat prata om att ha sex!! Vi båda är oskuld åh är typ rädd att jag ska göra ngt fel!! Jag vet inte hur långt han vill gå (alltså om han skulle vilja slicka mig osv) vi båda är 13 år men vi känner oss endå redo! Men hur gör man under sexet? Blir det inte stelt av att bah ligga där?tacksam för svar!!!

Hej adda snapp så kan ja ge er tipps kabomba19


   
SvaraCitera

Cobrak:
är d sånt man oroar sig för när man är 13 nu för tiden 

Heh, ja det verkar så, iallafall för mig som själv är 13, oroar mig hela tiden om att inte förlora oskulden vid 13-14 års åldern.


   
SvaraCitera
Cobrak

VännerTsm:

Heh, ja det verkar så, iallafall för mig som själv är 13, oroar mig hela tiden om att inte förlora oskulden vid 13-14 års åldern.

sad


   
SvaraCitera