Aviseringar
Rensa alla

Bada


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att bada utomhus?
Är du brydd om hur kallt vattnet är?
Badar du hellst i sjöar eller bäckar?
Om du är ensam, badar du naken då?


   
Citera

Jag är inte en kruka... Men jag gillar inte kallt vatten heller, så bara det är lite varmt kan jag bada varsom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att det är roligare att bada ute än inne. Om det är varmt i luften så gör det inte om vattnet är kallt, däremot är det skönare om det är varmt.  Jag tycker att det är fräschare i bäckar men varmare i sjöar.
Om jag bastar och hoppar i sen så är jag ofta naken, är jag ensam annars så skippar jag nog också badbyxorna. Så fort jag är med folk så sätter jag på badbrallorna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ÄLSKAR att bada, drog ut min badkruke kille till sjön idag. Vi hade superkul i sjön 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst 21 grader i vattnet och jag badar i Sverige bara i Kalmarsund som ligger mellan Öland och Småland. Älskar att bada och simma. 

Badar lika gärna naken som med badbyxor/simbyxor.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
Jag ÄLSKAR att bada, drog ut min badkruke kille till sjön idag. Vi hade superkul i sjön 🙂

Skulle inte säga att jag är en badkruka.. jag vann iallafall på simtävlingen.. Arg


   
SvaraCitera
EMD F7

Jag går 1-2 gånger i veckan till badhus för att jag har inte egen bastu. Men det är trevligt att simma i havet och sjöar om man har bastun brevid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man för mycket arbete att duscha av sig efter att ha badat i havet


   
SvaraCitera