Aviseringar
Rensa alla

Bada naken


Ämnesstartare

Vem brukar bada naken


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Badar jag på min enskilda badstrand där jag är ensam så badar jag alltid naken. Badar jag däremot på offentliga badstränder så badar jag alltid i badbyxor eller badshorts. Nudiststränder är "inte riktigt" min grej... är nog lite blyg för att gå och visa kuken för alla om jag skulle få se en sexig kåt tjej och kuken skulle börja resa sig. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...jag antar att frågan är ställd vad beträffar utebad och inte innebad hemma i badrummet?   Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltid långt in i skogen haha själv


   
SvaraCitera

Hemma Ja. Annars nej


   
SvaraCitera
Berit

Alltid pga badar endast i mitt egna badkar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:är nog lite blyg för att gå och visa kuken för alla om jag skulle få se en sexig kåt tjej och kuken skulle börja resa sig. Rodnar

Så länge du inte går i gång på gamla gubbar och tanter är det nog lugnt. Chansen för att se en ung snygg tjej på en nudiststrand är nog noll.

Ont: Endast hemma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid: Så länge du inte går i gång på gamla gubbar och tanter är det nog lugnt. Chansen för att se en ung snygg tjej på en nudiststrand är nog noll.

I Sverige är det väl mest gamlingar på nudiststränderna. Men för några år sedan tog vi bilen ner genom Europa och stannade några dagar i Cap d'Agde på Franska revieran som anses som en "lekplats" för fördomsfria och fritänkande. Mest för att vi hittade billigt boende där om vi hört att många pop- och rockstjärnor åker dit och kopplar av. Kolla in länken från Google nedan så kanske du förstår vad jag menar. Mycket glad

Google


   
SvaraCitera

Asstriid:

Så länge du inte går i gång på gamla gubbar och tanter är det nog lugnt. Chansen för att se en ung snygg tjej på en nudiststrand är nog noll.

Ont: Endast hemma. 

Jag är ung och tjej OCH näckar - inget konstigt, man är ju för fan i vattnet där ingen ser mig. 


   
SvaraCitera

stoner:

I Sverige är det väl mest gamlingar på nudiststränderna. Men för några år sedan tog vi bilen ner genom Europa och stannade några dagar i Cap d'Agde på Franska revieran som anses som en "lekplats" för fördomsfria och fritänkande. Mest för att vi hittade billigt boende där om vi hört att många pop- och rockstjärnor åker dit och kopplar av. Kolla in länken från Google nedan så kanske du förstår vad jag menar. Mycket glad

Google

Återigen borde ni två kolla fakta! Jag hänger i kärringbadeti Varberg, bara för brudar och det är massa unga tjejer, däribland jag och mina kompisar. Noll snusk, bara härligt och ingen ful bikinibränna. Cap d'Agde är ingen vanlig nudiststrand, det är swingers som hänger där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jointhebeat: Återigen borde ni två kolla fakta! Jag hänger i kärringbadeti Varberg, bara för brudar och det är massa unga tjejer, däribland jag och mina kompisar. Noll snusk, bara härligt och ingen ful bikinibränna.

Jag tror dig vad beträffar nudistbad i Sverige. Har faktiskt aldrig varit på något.

jointhebeat: Cap d'Agde är ingen vanlig nudiststrand, det är swingers som hänger där.

Vi trodde att det var en vanlig nudiststrand men det var inget som störde oss. Vi tog in där bara för att vi hittade billigt boende. Vanligtvis brukar det vara fruktansvärt dyrt boende på Franska Revieran. Att det sedan var massa nakna snygga sexiga brudar där var inget som var negativt för oss.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem vill se folk nakna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
vem vill se folk nakna

No homo men ibland kan det vara kul å se jämnåriga. 
Om jag badar ensam med en kompis så finns risken att badbyxorna tas bort.  Speciellt när vi bastar.


   
SvaraCitera

Alltid i badkaret :-)))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

#Fishermans friend:

No homo men ibland kan det vara kul å se jämnåriga. 
Om jag badar ensam med en kompis så finns risken att badbyxorna tas bort.  Speciellt när vi bastar.

nice cock bro


   
SvaraCitera