Aviseringar
Rensa alla

Bada tillsammans.


Ämnesstartare

The Road Behind:

Att ni dessutom ger varandra massage är ju också en sak som gör det ännu mer incestaktigt.

Det är ju inte så att vi tänder på varandra. Vad har du för fantasier? Du kanske är kille dessutom. Killar tänder nästan på vad som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UUUSH[sad][sad][shake][shake][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Det är ju inte så att vi tänder på varandra. Vad har du för fantasier? Du kanske är kille dessutom. Killar tänder nästan på vad som helst.

Nej, incest är faktiskt inte min grej. Särskilt inte när tanter i medelåldern förekommer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Nej, incest är faktiskt inte min grej. Särskilt inte när tanter i medelåldern förekommer.

Det är inte incest!!!


   
SvaraCitera

Tycker att det kanske är lite konstigt när man är över 10 år.
Men det beror väl lite på hur stort badkaret är och huruvida ni har badkläder eller inte. Det går väl an om det är ett sånt där stort kvadratiskt badkar mer än ett vanligt rektangulärt, om du förstår vad jag menar, och om ni har badkläder.
Men nakna i ett vanligt litet badkar är [censur].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pumpkin:

Det är inte incest!!!

Det är incestaktigt.


   
SvaraCitera

Så länge du är tillräckligt gammal är det inget konstigt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OMG
[tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast eftersom du lägger den i "snusk" så kan man ju fundera [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Fast eftersom du lägger den i "snusk" så kan man ju fundera

Det beror på att en av mina kompisar tycker det är snuskigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men nakna i ett vanligt litet badkar är .

Det är ett ganska stort badkar. Vad är det för fel med att mor ser mig naken. Jag menar hon har ju bytt blöjor och ammat mig när jag var bäbis. Folk är så pryda.


   
SvaraCitera

Pumpkin:

Det är ett ganska stort badkar. Vad är det för fel med att mor ser mig naken. Jag menar hon har ju bytt blöjor och ammat mig när jag var bäbis. Folk är så pryda.

När du var bebis ja. Du hade inte bröst eller ett särskilt distinkt kön när du var bebis. Det är inte alls samma sak, jag förstår inte riktigt när folk resonerar så.
Men tja, egentligen är det väl inget fel med det, jag skulle dock personligen inte känna mig bekväm med det.


   
SvaraCitera

gugge_heter_jag:

UUUSH[sad][sad][shake][shake][cry]

menar ju det!! HERREGUD!

å alla här verkar tycka att det är normalt????

jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra det haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men tja, egentligen är det väl inget fel med det, jag skulle dock personligen inte känna mig bekväm med det.

Förstår dig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra det haha

Men du är ju pojke också. Tror det är lite annorlunda kvinnor emellan, även om många tycker det är ovanligt.


   
SvaraCitera