Aviseringar
Rensa alla

Bada topless


Ämnesstartare

Unexpected:

Vad menar du?

Sexuellt laddat på ett annat sätt. Visst kan ben, mage och resten också vara sexigt men brösten är "någonting".

Unexpected:

Vad har det med någonting att göra? [smile]

Förr badade folk med långbenta underbyxor och långärmade undertröjor. Badkläderna har sedan krympt allt mer och idag finns det minimala modeller.
Om det här bara är en hållplats längs vägen varför inte bara skippa alla kläder?
Är komplett nakenhet så konstigt?
Idag skulle folk känna sig obekväma om alla var nakna - det är därför det finns nakenbad. Brösten spelar roll - precis som könen.

Och apropå jämställdhet. FAN vad roligt det var med hon från TV som blottade brösten för en gubbe i en park och åkte dit för det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Sexuellt laddat på ett annat sätt. Visst kan ben, mage och resten också vara sexigt men brösten är "någonting".

Jag ska göra en vetenskaplig undersökning som visar att majoriteten av kvinnor tänder på adamsäpplen och påtvinga er scarves [sad][crazy]

Myksa:

Förr

Är det dåligt att vi kan visa upp våra kroppar mer och mer utan att skämmas?

Myksa:

FAN vad roligt det var med hon från TV som blottade brösten för en gubbe i en park och åkte dit för det...

Har jag inte sett, men låter helt rätt [cheers]


   
SvaraCitera

Unexpected:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Gillar inte tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte känna mig bekväm med att gå runt topless i ett badhus haha, men har inget emot om andra skulle göra det, inget jag skulle störa mig på. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Bara på stranden (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jag ska göra en vetenskaplig undersökning som visar att majoriteten av kvinnor tänder på adamsäpplen och påtvinga er scarves [sad][crazy]

Meh! [sad]
Du kan inte gå åt det hållet. Lite försent nu när vi visat våra adamsäpplen i några tusen år. [rolleyes]

Unexpected:

Är det dåligt att vi kan visa upp våra kroppar mer och mer utan att skämmas?

Nej absolut inte.
Men jag tycker det är lite tråkigt. Försvinner en hel del sensualism. Tänk förr i tiden om man vart helt exalterad om man fick se en kvinnas vrist.
Hur är det om femio år - kan man möta en helnaken kvinna och inte reagera alls!? [tard]

Unexpected:

Har jag inte sett, men låter helt rätt [cheers]

Hon gjorde "kul" TV tyckte hon - skulle chocka honom. Han stämde och hade inspelningen som bevismaterial.
Hur kul som helst. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Varför? Helt jävla onödigt att skapa så mycket problem av något så litet. Tror inte det är många som skulle göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Du kan inte gå åt det hållet.

Kan kan jag, men det vill jag inte. Är väl inte seriös men det kanske inte skulle vara jättedumt. Upphäver kravet när kvinnor får bara topless [crazy]

Myksa:

Nej absolut inte.

Så kvinnor ska inte få visa brösten på grund av "mannens" nuvarande sexuella preferenser?

Kablash__:

Varför? Helt jävla onödigt att skapa så mycket problem av något så litet. Tror inte det är många som skulle göra det.

Det är väl väldigt mycket en principfråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Kan kan jag

Nej.

Unexpected:

Så kvinnor ska inte få visa brösten på grund av "mannens" nuvarande sexuella preferenser?

Ja! Nej! Jag vet inte!!! [sad]
Utifrån normerna som finns idag... så är det att blotta sig.
Om du går i parken och möter en naken gubbe - hur reagerar du då? Och är det rätt av dig att reagera så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Det är väl väldigt mycket en principfråga?

Jaa. Men varför diskutera något som typ aldrig kommer användas? Varför vill man bada topless?

Tycker bara det är onödigt att slösa tid på sånt här skit.

Hade jag varit tjej hade jag inte tyckt det här va värt att lägga ner tid på iaf. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Varför?

Homunculi:

Gillar inte tanken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Bara på stranden (Du röstade på detta alternativ)

Tycker inte det jämförbart. Det är verkligen inte samma sak med kill- och tjejtuttar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja visst men hur många tjejer skulle/VILL bada toppless egentligen?[confused][tired]


   
SvaraCitera

Unexpected:

enbart kvinnor med, enligt dig, snygga bröst

Fan, jag missade det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

majoriteten av kvinnor tänder på adamsäpplen

Yaaaay! jag har stort adamsäpple! [rolleyes][bigsmile]

Unexpected:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Inget mig emot. Jag är på badhuset för att antingen simma eller bara plaska runt. Inte för att spana in kvinnobröst.. Det kan jag väl göra när som helst, anyway.. [zzz]
Så om nån kvinna har lust att blotta brösten är det väl hennes bekymmer om någon pervers jävel sedan inte kan låta bli att simma lite närmare för att sedan "råka" nudda dom. [blush]


   
SvaraCitera