Aviseringar
Rensa alla

BADA UTAN TAMPONG VID MENS


Ämnesstartare

har ob mytt material på sina tamponger föresten? kanske längesen nu, men visst har dom det? nu glider dom in och ut lät som fan, dom är lite halare, ser ut som bandage på dom tycker jag. fast känns som dom suger mindre, fast har inte märkt nått problem av det. bara känns så liksom. äh, hej.


   
SvaraCitera

P-piller?
Menskopp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

P-piller?
Menskopp?

betvivlar att hon skulle få in en menskopp om hon inte kan få in en tampong.
och vadå p-piller?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

betvivlar att hon skulle få in en menskopp om hon inte kan få in en tampong.
och vadå p-piller?

Jag är inte insatt i ämnet menskoppar men tänkte att det kunde vara ett förslag om inte annat.

Minipiller heter de kanske? Använder inte något av det men min kompis gör och hon påstår att hon inte har mens längre så jag antog det som en säker källa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Minipiller heter de kanske? Använder inte något av det men min kompis gör och hon påstår att hon inte har mens längre så jag antog det som en säker källa.

ah, hade också det och fick inte mens. men tror inte man ska börja ta dom bara för att man inte kan bada när man har mens 😛


   
SvaraCitera

Skulle aldrig ens vilja bada/duscha utan. [shake]Hon får slappna av lite. Kan man få ut ett barn ur det hålet kan man få in en liten tampong också.


   
SvaraCitera

elanue:

Minipiller heter de kanske? Använder inte något av det men min kompis gör och hon påstår att hon inte har mens längre så jag antog det som en säker källa.

Låter himla jobbigt, när man ba' kan vänta någon dag och bada sedan.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Sagitta:

duscha

Varför ej duscha utan?

Ok att ej bada utan, men när man duschar rinner ju vattnet bort direkt iaf. Mam behöver alltså ej bada i blodDold text: , fan vad fräsch det låter alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prova med minsta tampongen och ta det lugnt, var ej nervös. Förstår pga har också varit med om.


   
SvaraCitera

Bada utan tampong är ju inte direkt att rekommendera om det kommer en störtflod [shake] (man vet aldrig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

nu glider dom in och ut lät som fan

ere inte pro comfort bara ;O eller så efter kan du väll omöjligt vara [cute]

och att inte få in en tampong låter jävligt knas, och gryymt jobbigt. Har inget vettigt som ingen redan sagt. Dvs typ; barn kommer ju ut, en liten tampong måste fan lyckas komma in. Så slappna av så går det.

Men kanske går och bada utan? men då vill du nog helst ha något innan/efter i alla fall [smile] och dom andra badarna .. äsh de sker äckligare saker i vattnet en så. (säger hon som ofta blir så äcklad när den anländer att hon börjar grina). Men det man inte vet ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

ere inte pro comfort bara ;O eller så efter kan du väll omöjligt vara

jo, så tror jag det är 😛 har tänkt på det väldigt länge nu, haha. brukar alltid vara efter, sorry.

kennyman:

Så slappna av så går det.

nu var det ju inte jag som hade problem med att få in den, du vet om det va 😛 för mig går det och har det alltid gått prima 🙂 men, ja, slappna av är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

jo, så tror jag det är 😛 har tänkt på det väldigt länge nu, haha. brukar alltid vara efter, sorry.

yay [bigsmile] jag är före någon wohohoh!

eeeema:

nu var det ju inte jag som hade problem med att få in den, du vet om det va 😛 för mig går det och har det alltid gått prima 🙂 men, ja, slappna av är bra.

Det fick jag med mig, det var till vår käre ts!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

yay jag är före någon wohohoh

haha! men dom är rätt asnice dom där, så som namnet utlovar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

haha! men dom är rätt asnice dom där, så som namnet utlovar 🙂

i know [tard] fast innan de fanns så slapp man ju bli sur över när man hade vanliga igen XD


   
SvaraCitera