Aviseringar
Rensa alla

både jessica och rickard


Ämnesstartare

i bb har typ blivit psykotiska och fått lämna. eller så är det någon som har smugglat in svamp.

tycker det är läskigt [sad] att det är så lätt att freaka ihop för en människa. en vecka tog det. eller så har de tagit in väldigt psykiskt instabila människor.


   
Citera
Ämnesstartare

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Va?

om du inte sett det har du ej upplevt det [crazy] och vet inte vad jag pratar om dvs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaa läskigt det jag läste om han rickard [crazy] typ "big brother läser mina tankar. jag har äntligen fattat hur allt fungerar" osv. creepy [sad]

har inte sett, bara läst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bb... kollar man fortfarande på det?[tired]

Skönt att det iafl. börjat gå på en kanal som man inte har, så det inte tar upp bra sändningstid[party]

antrax:

Va?

Big Brother gissar jag på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aaa läskigt det jag läste om han rickard [crazy] typ "big brother läser mina tankar. jag har äntligen fattat hur allt fungerar" osv. creepy [sad]

han blev helt galen! detsamma med jessica, hon satt och glodde framför sig och typ "ååå pocahontaaaas" och garvade som FAAAN [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

bb... kollar man fortfarande på det?[tired]

men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

han blev helt galen!

gjorde han nåt mer som var galet?! VILL HA DETALJER tycker sånthär är jätteintressant [blush][blush][blush]

Lounge fact:

detsamma med jessica, hon satt och glodde framför sig och typ "ååå pocahontaaaas" och garvade som FAAAN

hahahah hon var inte full då? [crazy][crazy] det får man iofs inte psykoser av, men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick en väldig plötslig lust att byta namn till "framtidstron är död"[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gjorde han nåt mer som var galet?! VILL HA DETALJER tycker sånthär är jätteintressant [blush][blush][blush]

njä var väll mest det och han snackade mer ingående om hur spelet var tänkt, typ den ska ligga med den och den är den andra personens motsvarighet och yada yada

enhimmelskdrog:

hahahah hon var inte full då? [crazy][crazy] det får man iofs inte psykoser av, men ändå

är inte säkert att hon gått in i någon psykos, men hon betedde sig väldigt skumt. nä hon var inte bara full, var de som directade som valde att plocka ut henne för hon betedde sig så ohälsosamt [crazy] hon hade tydligen inte sovit på två dagar och så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha rickard var skit läskig senaste tiden! Psyko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

om du inte sett det har du ej upplevt det [crazy] och vet inte vad jag pratar om dvs

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

njä var väll mest det och han snackade mer ingående om hur spelet var tänkt, typ den ska ligga med den och den är den andra personens motsvarighet och yada yada

ah men är det så weird då? skulle nog också tänka så [crazy]

Lounge fact:

nä hon var inte bara full, var de som directade som valde att plocka ut henne för hon betedde sig så ohälsosamt [crazy] hon hade tydligen inte sovit på två dagar och så

ah juste, stod det på aftonbladet eller nåt. skulle också bli helt loco efter 2 sömnlösa nätter [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ah men är det så weird då? skulle nog också tänka så [crazy]

det var det enda han babblade om non stop, gick runt med ett stelt leende på läpparna hela tiden, såg allmänt bäng ut tbh.. äh du måste se för att fatta [crazy]

enhimmelskdrog:

ah juste, stod det på aftonbladet eller nåt. skulle också bli helt loco efter 2 sömnlösa nätter [crazy]

varför kollar du ej bb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

[sad]

Oroa dig inte. Du har inte missat något. Faktum är att jag tror att ditt liv är mycket bättre tack vare att du helt missat denna skit[y]


   
SvaraCitera