Aviseringar
Rensa alla

Badhuset 8


Ämnesstartare

Badhuset 8

Denna dag var det dags för mig att bege mig ner till det lokala badhuset och simma några längder. Jag gick in genom ingången och fram till kassan. Och jag betalade för att gå in. Jag började sedan gå mot omklädningsrummet. Plötsligt släcktes alla lampor och det blev helt kolsvart förutom korridoren där omklädningsrummen var. Jag vände mig sedan bort mot kassan och tjejen som var där förut var inte där längre. Det kändes som att något inte var rätt, men jag fortsatte mot omklädningsrummet och jag gick fram till dörren och öppnade den.

Det var helt tomt där inne och knäpptyst. Jag tog på mig mina badbyxor och inne vid duschen såg jag en person ligga på golvet. Det var blod överallt och jag hörde någon eller några som bankade inifrån bastun, men jag kunde inte se in. Jag sprang fort ut till klädskåpen och tänkte ringa polisen, då hörde jag en röst bredvid mig.
- Det där låter du bli med! Jag ska ha ett våldsamt samtal med dig!
Jag vände mig om snabbt och hann precis ducka undan från ett knivhugg. Dörren som jag snabbt försökte öppna gick inte att öppna, så jag sprang ut till duschen och han följde snabbt efter mig.
- Nu har du allt hamnat i en knivig situation!

Jag försökte öppna dörren ut till simhallen, men det gick inte. Den dörren var också låst och nu var han precis bakom mig. Jag sprang bort till bubbelpoolen det låg en blöt aftonbladet som någon hade lagt på golvet. Han halkade på aftonbladet och flög rätt ner i bubbelpoolen.
- Nä fy bubblan nu ska du få smaka på knivbladet.
Jag backade bakåt långsamt och han följde efter mig. Han gick fram i samma takt som jag gick bakåt. Plötsligt sprang han fram mot mig och jag tog tag i ett duschmunstycke som jag snabbt drog runt halsen på honom.
- Nej, jag ska slita dig i stycke! Skrek han samtidigt som jag drog åt duschmunstycket. Han försökte hugga mig med kniven samtidigt, men jag tog tag i kniven och skar upp halsen på honom.
- Neeeej!, hugahhg, det där skar du sluta med……..host...bluaghh………..

Han ramla sedan ner på golvet och jag skyndade mig bort till bastun. Jag öppnade snabbt dörren och därinne var det tre stycken tjejer i baddräkt.
- Åh du har räddat oss, sade hon. Sedan hoppade hon upp i min famn och kysste mig. De andra två tjejerna pussade också mig.
- Kom så sätter vi oss i bubbelpoolen, sade den ena tjejen.
Vi gick alla bort till bubbelpoolen och vi satte oss ner, men vi lät bubblorna vara avstängda. Tjejen som hoppade upp och kysste mig hade långt rött hår och de andra två hade blont och brunt hår. De var alla galet snygga. De hade enorma bröst och de hade galet heta kroppar.

Två av tjejerna satte sig bredvid och den rödhåriga framför mig. Hon reste sig sedan upp och titta på den andra två tjejerna.
- Titta vad stora mina bröst har blivit, finns inga bikiniöverdelar som passar mig längre.
- Det är samma för oss. Det är inte lätt att ha F-kupor och vara så små och smala som vi är. Titta här de bara väller ut om man böjer sig fram så här.
Hon böjde sig rakt mot mig och halva hennes jättebröst åkte ut.
- Det är lika bra att jag tar av mig den.
Hon tog sedan av den och hennes jättebröst vällde ut. De andra tjejerna tog sedan av sina bikiniöverdelar. Jag blev helt till mig när jag satt där och den blonda och brunetten satte sig närmare mig och slöt sina armar om mig. Och jag kände hur det blev hårt där nere.
- Du är så underbar som räddade oss och du är så snygg.
- Det är ni med, stammade jag nästan fram.
- Hihi ahwww.

Jag kände nu hur det började bli trängre och trängre där nere samtidigt som den rödhåriga tjejen kom närmare och satte sig bredvid den blonda på vänster sida och log mot mig. Den blonda tjejen lade sin arm längre ner över min kropp och jag kände den blev ännu större.
- Det ser trångt ut där nere, sade den ena tjejen samtidigt som hon tittade förföriskt på mig. Kan du inte visa lite, den ser så stor ut.
Jag drog sedan ner badbyxorna och den nådde ändå upp till vattenytan nu.
- Åh wow!
De tittade alla häpet på mig och jag ställde mig sedan upp och tog av badbyxorna helt.
Den rödhåriga tjejen lade sedan sin hand på den.
- Den är helt enorm, kom så går vi bort till duschen.

Vi gick sedan alla till duschen och alla tre tjejerna tog av sig sina bikiniunderdelar.
- Kom och tvåla in min kropp, sade den brunhåriga tjejen samtidigt som hon log mot mig.
Jag gick fram till henne och började tvåla in hennes galet heta kropp. Hennes kropp var så len och skön och hennes jättebröst var otroligt mjuka och hennes bröstvårtor var så stora och heta. Jag förde mina händer över hennes axlar och ner över hennes bröst. Sedan hennes mage, höft och sedan ner mellan hennes lår. De var så mjuka och fasta på samma gång och jag för sedan min hand längre upp mellan hennes ben och jag smekte henne där och jag hörde hur hon stönade och jag kände våt hon blev. Det nästan droppade ner på golvet.

De andra två tjejerna gick sedan fram mot mig och strök sina sexiga kroppar mot mig och jag kände den andra tjejens styva bröstvårtor mot min rygg samtidigt. De satte sig sedan på knä framför mig och de tog tag i min stora kuk med var sin hand. Deras händer kändes så små och sköna när dom höll i den. Dom började sedan runka mig samtidigt alla tre samtidigt som den blonda tjejen stoppade den i munnen. Jag kände hennes fylliga läppar om den och hon stoppade in så mycket hon kunde av den i sin mun. De andra tjejerna turades sedan om att suga av mig och de hade hela tiden sina händer om den och de slickade runt om. Den blonda tjejen stoppade sedan den mellan sina enorma F-kupor och bröstrunkade den samtidigt som hon sug av mig och den brunhåriga tjejen smekte den samtidigt och slickade den. Den rödhåriga tjejen gick fram mot mig och sedan reste sig den brunhåriga tjejen sig upp mot mig och jag tog tag jag böjde mig ner mot deras bröst och jag stoppade in båda tjejernas båda bröstvårtor i min mun med deras hjälp sedan stoppade jag in mina fingrar in i båda tjejerna samtidigt.

Jag kände hur det dunkade i den och det kändes som att jag skulle ”komma” när som helst. Hela min mun var full med deras styva stora bröstvårtor och jag sög intensivt samtidigt som jag förde in mina fingrar i deras fittor fram och tillbaka snabbare och snabbare och de stönade nu massor. Jag kände nu hör det började vibrera massor min kuk medan den blonda tjejen sög av mig. Det kändes som värsta explosionen och jag spruta in i hennes mun och hon svalde allting och sedan reste hon sig upp och det rann ut ur hennes mun samtidigt som det fortfarande rann ut ur den på golvet. Hon slickade sig sedan om munnen och tittade gillande mot mig.

Jag ramlade sedan ner på golvet av utmattning, men på någon sätt så blev den snabbt lika stor igen och den rödhåriga tjejen satte på mig och började rida. Den brunhåriga tjejen böjde sig ner mot mig och kysste mig våldsamt och jag kände hennes enorma mjuka bröst om min hals. Den blonda tjejen turades om att rida mig med den rödhåriga och jag kände och hörde hur de kom flera gånger när de turades om. Deras varma fittvätska rann ner över min kuk medan hon framför mig kysste mig galet och strök sina stora hårda bröstvårtor över mig. Jag reste mig sedan upp och förde brunetten snabbt bort till bubbelpoolsskanten. Jag tryckte upp henne mot kanten och jag stoppade in min kuk in i hennes våta fitta och satte på henne bakifrån. De båda andra tjejerna strök sina händer om mig medan jag klämde på tjejens galet heta rumpa medan jag satte på henne snabbare och snabbare. Sedan satte jag på de andra två flera gånger om och jag sprutade inne i den blonda tjejen. Jag fyllde hela henne och hon stönade galet högt.

Vi fortsatte att sätta på varandra på alla möjliga sätt hela dagen.

Plötsligt hörde vi en röst bakom bubbelpoolen som vi satt i. Det var han med kniven igen som reste sig upp och jag fram till bubbelpoolen.
- Nu blir det bubbel trubbel!
- Jag trodde jag hade dödat dig alltså
- Jag ger mig inte så lätt, när blodet bara rinner en skvätt.

Han hoppade sedan ner i bubbelpoolen, men han halkade på kanten och for över till andra sidan och vi hörde hur hans nacke bröts av mot den andra kanten.
- Där blev han knäckt!
- Hahahahha


   
Citera
Ämnesetiketter

Han hoppade sedan ner i bubbelpoolen, men han halkade på kanten och for över till andra sidan och vi hörde hur hans nacke bröts av mot den andra kanten.


   
SvaraCitera

rammsteinboy:

- Nu blir det bubbel trubbel!

hhhahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den va bra 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rasmus93:

den va bra 😛

Okej 🙂


   
SvaraCitera

Bra jobbat. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Bra jobbat. [y]

Tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha det var länge sedan du skrev någon sjuk novell sisst[surprised]
Lika bra som alltid!!![party]


   
SvaraCitera

rammsteinboy:

Hihi ahwww.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakaerstark:

haha det var länge sedan du skrev någon sjuk novell sisst

Ja :), men Tutt Lisa 5 vet jag aldrig om jag kommer å slå. Inte lätt å skriva en uppföljare till den (försöker alltid göra det lika knas eller värre)

jakaerstark:

Lika bra som alltid!!![party]

Tack [smile][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här var ingen dum novell alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rammsteinboy:

- Neeeej!, hugahhg, det där skar du sluta med……..host...bluaghh………..

Lol.. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera