Aviseringar
Rensa alla

Badhuset, en pina?


Ämnesstartare

Jag va och bada idag och efteråt i duschen tyckte jag att det var extremt många som tittade konstigt på mig..
Jag rakar mig där nere men sparar en sträng eller en droppe, lite olika då och då, majoriteten var ju självklart helrakade som vanligt men det va även fler än va jag trodde som inte alls va rakade typ, men ska de behöva vara så jäkla stelt att alla måste va antingen eller?
Är jag så jävla onormal för att jag inte vill ta bort allt men inte vill ha kvar mycke??? [mad]


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är dags för dig att välja din eviga sida, din jävla fencewalker


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Det är dags för dig att välja din eviga sida, din jävla fencewalker


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Ingen förutom du själv, och möjligtvis dina sexpartners och dina föräldrar bryr sig om hur eller om du rakar ditt underliv.


   
SvaraCitera

Oväntad:

och dina föräldrar

[shake]


   
SvaraCitera

Oväntad:

du själv

[shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Oväntad:

dina sexpartners

[shake]


   
SvaraCitera

Oväntad:

ditt underliv

[shake]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
kachin

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja har väl valt min sida?

Jag är förvirrad inte dum!

Om folk bryr sig eller inte vill ja låta vara osagt, jag tycker då det är ett jävla blickande, ingen som har upplevt de???

Lapp till mig själv, nästa gång jag badar, TA BORT ALLT!


   
SvaraCitera

sanott86:

Om folk bryr sig eller inte vill ja låta vara osagt, jag tycker då det är ett jävla blickande, ingen som har upplevt de???

Jo, folk brukar stirra på mitt underliv när jag byter om i kvinnornas omklädningsrum. Förstår inte varför. [confused]


   
SvaraCitera

Inte onormal. De kanske var imponerade och tyckte det var snyggt. Det skulle jag tycka om jag såg dig! Tror jag!


   
SvaraCitera