Aviseringar
Rensa alla

bäää va jag är ledsen [cry]


Ämnesstartare

är jätte depp[cry] känner mig hatad av min klass (eller nja inte alla då, men nästan[sad]) antingen visar de öppet hur mkt de inte tycker om mig eller så är de mer tysta liksom... om jag pratar med nån som inte vill va min bästis precis, så svarar dem liksom på tilltal, men inte mer än så... är ganska reserverade av sig liksom... och min "kompis" som egentligen är kompis till min kompis är ganska elak hon ska ela tiden hålla på att putta på mig och säga elaka saker... och min kompis gör inget för att hon vill ju vara med den andra, men när va e ensamma utan henne är hon min vän... jag kan oxå tillägga att jag går på gymnasiet, så att ni inte tror att jag är nån liten tjej som går i fyran. dt känns som om alla vill klanka ner på mig hela tiden och jag förstår inte vrf[sad] jag har inte gjort ngt mot dem

nån som vet vad jag ska göra? utan att gå och prata med min mentor eller rektor...


   
Citera
Ämnesstartare

Trodde det var för att Kim Jong kolat vippen du var ledsen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar inte riktigt helt men ja, så kan det vara.. Du behöver inte bry dig om dem som är taskiga mot dig för de har förmodligen ingen som helst anledning till att ogilla/hata dig. Bara att fortsätta vara den du är och låta bli att prata med otrevliga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Bara att fortsätta vara den du är och låta bli att prata med otrevliga människor.

jo, dt låter ju ganska lätt, men de går ju ändå i min klass, hamnar i samma grupp när vi har grupparbete och så... det är ju inte så att de bara är en person utan dt är flera[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

o, dt låter ju ganska lätt, men de går ju ändå i min klass, hamnar i samma grupp när vi har grupparbete och så... det är ju inte så att de bara är en person utan dt är flera

Jo, jag vet hur det är. Det är samma sak just nu i min klass. Några har skrikit framför mig att de hatar mig, och vi känner inte ens varandra. Men vet du vad jag gör? Struntar i dem. Det är deras problem att de har sådana känslor för mig och det är de som får må dåligt för ingen annan håller med dem. Alla i din klass är väl inte emot dig? Håll dig till de som tycker om dig och respekterar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

nån som vet vad jag ska göra? utan att gå och prata med min mentor eller rektor...

du får la försöka strunta i dem även om det är svårt. eller ta serious snack med dem eller liknande.

och är alla emot dig? måste väl finnas nån som är snäll?


   
SvaraCitera

Bli stark i din ensamhet och du skall finna lycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*kram*[sad]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Struntar i dem.

låter bra, borde nog börja gö dt[smile]

Hjärtlös:

Alla i din klass är väl inte emot dig?

nej, inte alla, men många... och de som faktiskt tkr jag e rätt okej iaf, blir liksom påverkade av hur de andra beter sig mot mig, men jag har två tre kompisar som känns pålitliga iaf... fast de e bara två av dem jag e med regelbundet liksom och en av dem går i den andra gruppen, så vi ses inte så ofta[sad]

patrick bateman:

måste väl finnas nån som är snäll?

jo min tvilling[wink] och en till... och vissa som inte bryr sig, de e inte taskiga, men e inte direkt mina bästisar även om jag pratar med dem ibland.

sonson:

Bli stark i din ensamhet och du skall finna lycka.

jo, borde prova dt[bigsmile] stämmer säkert[love]

Nintendos BFF:

kram*

naaw[love] söt bild[blush] kram[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

naaw[love] söt bild[blush] kram[love]

mh!: $


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

jo min tvilling och en till... och vissa som inte bryr sig, de e inte taskiga, men e inte direkt mina bästisar även om jag pratar med dem ibland.

haha ja du har ju din tvilling. och har du ytterliggare en borde det väl vara lugnt? så länge man har 1 spelar det ju ingen roll vad andra tycker. de är ju oviktiga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

nej, inte alla, men många... och de som faktiskt tkr jag e rätt okej iaf, blir liksom påverkade av hur de andra beter sig mot mig

Jo, det blir lätt så att man hänger på..

cuzIcan:

men jag har två tre kompisar som känns pålitliga iaf... fast de e bara två av dem jag e med regelbundet liksom och en av dem går i den andra gruppen, så vi ses inte så ofta

Det är någon i alla fall och det är huvudsaken. Tråkigt att ni inte ses så ofta men du vet åtminstone att det finns människor som tycker om dig för den du är!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha ja du har ju din tvilling. och har du ytterliggare en borde det väl vara lugnt? så länge man har 1 spelar det ju ingen roll vad andra tycker. de är ju oviktiga

of course^^

Hjärtlös:

Det är någon i alla fall och det är huvudsaken. Tråkigt att ni inte ses så ofta men du vet åtminstone att det finns människor som tycker om dig för den du är!

jag är glad för att jag har dem[cute]


   
SvaraCitera

säg till dem att d är barnsligt å puttas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

of course^^

utmärkt!

är problemet löst?


   
SvaraCitera