Aviseringar
Rensa alla

Bäng första gången


Laurisch: Är nog inte så bra att gå ut med det.

Är du rädd för att snuten skall hitta dig eller? Vill cybersnutarna spåra dig kan de göra det redan nu.. Du har inget att vara rädd över..  Skriv nu jag blev nyfiken! 
Gissar på gbg, händer massa där borta i den undre världen nuförtiden. 


   
SvaraCitera
Bakric

Aaah minns också den härliga tiden då jag tyckte att jag var ascool pundare.
Hade det inte varit för ekonomin så hade jag väl stannat i underlandet Oskyldig


   
SvaraCitera
salmon

Är ej imponerad av din nationaldagsdebut. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt var en stor lögn


   
SvaraCitera

Fan vad bad du är. Blink


   
SvaraCitera

fan va tufft


   
SvaraCitera

Laurisch:
 Jag är 14 bast och bor i en rätt kriminell stad. Hängt med ett nytt gäng senaste veckorna som rökt på ett par gånger. Jag har velat göra det ett tag och idag gjorde vi det. Vi träffar en snubbe och fick en 4a för 500. Super Silver Haze. Riktigt bra skit. Sen drog vi upp i en skog och snubben och vi var 6st som delade på 1 till att börja med. Som sagt min första gång och jag börjar med att ta 3 bloss, som jag håller inne 2-3 sek, jag känner att det börja snurra. Jag har läst massor på olika forum om effekterna och hur det är första gången. Jag tog 2 bloss till och det kickar. Jag börjar noja, känner direkt en jobbig känsla och jag tänker "jag ska aldrig mer röka på". Efter ett tag blir det bättre och tidsuppfattningen fuckar ur alltså och även overkligt. Jag börjar drömma för att sen komma tillbaka till verkligt, så går det i omgångar. Jag återgår inte till normal förns 3-4 timmar efter. Första gången jag rökte på var silver haze på Sveriges nationaldag. Not bad.

Lol, nikotinkickad.


   
SvaraCitera