Aviseringar
Rensa alla

Bäst av dagens popartister?


Hon har utan tvekan den bästa rösten, ni som säger ngt annat borde söka hjälp för eran hörsel..  


   
SvaraCitera

tycker asap rocky har ett fränt sound asså


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :
Hon har utan tvekan den bästa rösten, ni som säger ngt annat borde söka hjälp för eran hörsel..  

jag tycker inte det är hennes bästa låt dock. 


   
SvaraCitera

phil collins


   
SvaraCitera

Du.


   
SvaraCitera

den som snabbast offrar sin själ till satan


miley leder


   
SvaraCitera

RIHANNA - en av mina STORA favoriter.   Hjärta

rihanna.jpg


   
SvaraCitera
penja

Svårt att veta var pop-gränsen går. Gillar rihannas senaste album Anti(pop, r&b), diggar de flesta från Beyonces Lemonade(innehåller en jävla massa genres, pop, rock, r&b, soul, hip hop, funk, gospel, rap, till och med country) . Gillar The Weekend(soul,r&b) och XOV(hiphop influerad pop) mycket av Bryson Tiller (soul, r&b). Tycker om Zara Larsson(pop, soul) också!! 


   
SvaraCitera

freewheeler: rihanna.jpg

Har biljetter både till Stockholm 4 juli och Malmö 2 augusti - bästa platserna.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :
Hon har utan tvekan den bästa rösten, ni som säger ngt annat borde söka hjälp för eran hörsel..  

Hon har bättre låtar.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Smilen:

Hon har bättre låtar.

Helt okej låt i alla fall ändå. Hon är bra det är hon.


   
SvaraCitera

Skulle nog säga Ed Sheeran, även om jag inte gillar alla hans låtar så är han ruggigt duktig låtskrivare. 


   
SvaraCitera
Draug

Dagens pop är ju rent avskyvärd, även om det är långt ifrån mitt område i musikväg så kan jag utan några som helst tvivel säga att den genren var hundra gånger bättre förr.


   
SvaraCitera

Det är synd att utseendet spelar mer roll hos vissa artister än själva rösten


   
SvaraCitera

BTS, men antar att detta bara handlar om västerländska artister 


   
SvaraCitera