Aviseringar
Rensa alla

Bäst debattör?


ClosingTime:

Gentlemannen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Motborgare (Du röstade på detta alternativ)

Eftersom Karl Marx inte hänger här längre så.

Håller inte alltid med honom. Men han skriver bra för sin sak och framförallt tar han inte till ad hominem-argument i den grad som vissa *host_is_back*harkel gör.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

framförallt tar han inte till ad hominem-argument i den grad som vissa *host_is_back*harkel gör.[smile]

Haha, KID är ju dock jävligt bra i sakfråga också.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Motborgare (du röstade på detta alternativ)

klickade fel, tänkte klicka på sheriffen [rolleyes]

men seriöst nu, alternativen var skitdåliga. det är typ tre pers på den där listan som överhuvudtaget har ens acceptabel argumentationsförmåga, de andra är bara folk med korkade åsikter som uttrycker dessa på ett sätt som möjligen övertygar en full och lättpåverkad tolvåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

men seriöst nu

Kändes vettigast att de som syns och märks mest, och postar mer än någon gång ibland. Kan inte påstå att jag kan hitta 7 andra sådana, om det nu är så att tre alternativ var vettiga.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Kändes vettigast att de som syns och märks mest, och postar mer än någon gång ibland. Kan inte påstå att jag kan hitta 7 andra sådana, om det nu är så att tre alternativ var vettiga.

med denna logik så är fredrik reinfeldt värdig att finnas som alternativ på en omröstning om sveriges största arbetarklasskämpar. din logik är således trasig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

med denna logik så är fredrik reinfeldt värdig att finnas som alternativ på en omröstning om sveriges största arbetarklasskämpar. din logik är således trasig.

Jo, fast i en Klotter-vote där folk inte har så bra koll på vilka alla på UM är känns det rätt segt att ha med icke-känt folk. Samt att folk uppenbarligen tycker om ad hominem-argumenten iom att KID leder.

Du behöver inte ta det så seriöst, det är en Klotter-tråd. Du får göra egna alternativ om du vill [cute]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

KID_IS_BACK (Gentlernen) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

jag eller
JO SA JAG [mad]

se?


   
SvaraCitera

ClosingTime:

KID_IS_BACK (Gentlernen) (Du röstade på detta alternativ)

Inte så stor koll egentligen, men det jag kommer ihåg från KID är att iaf är bra när det gäller datorrelaterade frågor (och han ständigt smiskade zIGGE) [cute]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Du behöver inte ta det så seriöst, det är en Klotter-tråd. Du får göra egna alternativ om du vill [cute]

alltså, det behövs inte riktigt en omröstning för att jag ska bilda mig en uppfattning om vem som är minst värdelös debattör på um.


   
SvaraCitera

ClosingTime:

KID_IS_BACK (Gentlernen) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Haha, KID är ju dock jävligt bra i sakfråga också.

Jovisst, det är han. Men det är inte acceptabelt att sköta debatter på det sättet han gör om man vill bli tagen seriöst i mina ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men det är inte acceptabelt att sköta debatter på det sättet han gör om man vill bli tagen seriöst i mina ögon.

Förstår. [smile]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Gentlemannen (Du röstade på detta alternativ)

Han orkar trots att 75% forumet slår bakut när han säger nåt debattera med genomtänkta och kunniga inlägg.


   
SvaraCitera