Aviseringar
Rensa alla

Bästa 24/7 staden?


Ämnesstartare

Lounge fact:

Tror det stämmer. Bor ju lika mycket folk i staden som i hela Sverige [crazy] Varför undrar du? Vill du flytta till ett sådant ställe?

Jo, fast det är dessvärre ingen garanti...finns många stora städer som dör klockan elva på kvällen:/ Men jag tror iofs mer på NY än någon europeisk stad, Europa somnar nog tidigast av alla kontnenter...?

kosjka:

Alla anglo-saxiska länder jag varit i har haft 24/7 konsumtionsmönster i t.om. relativt små städer.

kosjka:

London

[surprised] Det tycker jag inte:/ London är iaf inte tillräckligt 24/7 för mig:P De börjar ju stänga vid 18-tiden och vid 23 är det bara nattklubbarna och ett par kiosker som har öppet:/

Nachac:

Hatar att hela Sverige dör runt tre på natten.

Jag med! Det är helt fruktansvärt hemskt:S Stackars oss nattugglor[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asien eller USA verkar mest troligt?


   
SvaraCitera

hixaren:

Asien eller USA verkar mest troligt?

ja! vad ska du hitta på?


   
SvaraCitera

moskva


   
SvaraCitera

Las vegas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja! vad ska du hitta på?

Inget speciellt, känner bara att jag måste ha något att se fram emot. Så jag ska försöka jobba ihop lite pengar så jag kan åka någonstans...kolla om det finns något volontärarbete som man kan göra med...

Macktorsken:

moskva

Har faktiskt varit där en gång, men gick och la mig klockan 20 varje dag typ så vet inte hur stan ser ut på natten XD Men ska lätt åka dit igen:D

Spelman:

Las vegas.

Kan jag tänka mig:D men måste man inte typ vara miljonär för att åka dit?:P


   
SvaraCitera

NYC, las vegas typ?


   
SvaraCitera

hixaren:

Inget speciellt, känner bara att jag måste ha något att se fram emot. Så jag ska försöka jobba ihop lite pengar så jag kan åka någonstans...kolla om det finns något volontärarbete som man kan göra med...

Låter asbra.


   
SvaraCitera

hixaren:

Har faktiskt varit där en gång, men gick och la mig klockan 20 varje dag typ så vet inte hur stan ser ut på natten XD Men ska lätt åka dit igen:D

''De n är fezt assp


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nachac:

Hatar att hela Sverige dör runt tre på natten.

Hatar att Sveriges landsbygd dör runt tre på dagen.


   
SvaraCitera

Kviq:

Hatar att Sveriges landsbygd dör runt tre på dagen.

Haha. Snäppet värre, ja.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nachac:

Haha. Snäppet värre, ja.

Lite så. Liksom, tänk dig systemet, fast på alla affärer, inklusive matbutiker. Fast minus ett systembolag då. Sådana nymodigheter har ej nått oss ännu.


   
SvaraCitera

Kviq:

Lite så. Liksom, tänk dig systemet, fast på alla affärer, inklusive matbutiker. Fast minus ett systembolag då. Sådana nymodigheter har ej nått oss ännu.

Fast jag bodde i Rejmyre förut, fyra kilometer utanför närmare bestämt, så jag har haft min beskärda del av dylikt lidande också, fast jag brukade åka in till Norrköping i och för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hatar att Sveriges landsbygd dör runt tre på dagen.

Hur kan något som inte är levande dö?:P


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hixaren:

Hur kan något som inte är levande dö?:P

Jodå, de börjar leva redan framåt fem på morgonen.


   
SvaraCitera