Aviseringar
Rensa alla

bästa avsugningen någonsin !


Hej!

Det jag funderade på var att jag alltid har hört att man ska variera, göra olika saker liksom. Växla i tempo och liknande. Min pojkvän verkar däremot tycka att jag ska hålla samma tempo osv hela tiden annars försvinner det han byggt upp och man måste typ börja om igen. Är det någon annan som varit med om det eller har jag missförstått honom? Kan man variera utan att tappa i tempo? Känns som att man tappar det bara genom att ändra läge eller?

Hade blivit jätteglad över lite respons på detta för att se om jag har missförstått och vad jag kan förbättra. Vill ge han den bästa avsugningen någonsin, tips tas gärna emot!


   
Citera

nej min kille slaknar inte bara för att jag ändrar tempo.

men alla är olika.
+ om han tycker om det så vad är problemet, om han inte verkar tycka om det. fråååååååååga vad han vill.


   
SvaraCitera

helutuhle:

nej min kille slaknar inte bara för att jag ändrar tempo.

slaknar ju inte, men om målet är att komma är de ju att föredra att hålla tempot liksom D:
Sen behöver du inte hålla på med nån avancerad skit för det hela e egentligen väldigt simpelt[crazy]
Känner att man hade haft mycket bättre sex som bög.[rolleyes]


   
SvaraCitera

helutuhle:

nej min kille slaknar inte bara för att jag ändrar tempo.

han slaknar aldrig. Det är mer att den där spänningen/extasen man bygger upp inför en utlösning som han menar tror jag. Sen verkar han ändå gilla det så men har fått för mig att jag inte är lika bra som innan. Mitt självförtroende när det gäller avsugning har avtagit lite och vill verkligen hitta tillbaka till toppen igen ^^ Vill ju inte behöva hålla på och suga och använda handen i flera timmar så man får ont i käkarna innan han kommer. Eller ännu värre, att han itne kommer alls.


   
SvaraCitera

Panda:

Sen behöver du inte hålla på med nån avancerad skit för det hela e egentligen väldigt simpelt

Känns det inte lite tråkigt för er om man bara suger upp och ner samtidigt som man runkar då? För byter jag läge där, tex suger bara på ollonet eller något så släpper jag ju det trycket jag hade eller ad man ska säga?


   
SvaraCitera

Panda:

Känner att man hade haft mycket bättre sex som bög.[rolleyes]

nja vet i fasen du...


   
SvaraCitera

hon91:

han slaknar aldrig

aha uppfattade det så med:

hon91:

försvinner det han byggt upp

och

hon91:

tappar

hon91:

Det är mer att den där spänningen/extasen man bygger upp inför en utlösning som han menar tror jag. Sen verkar han ändå gilla det så men har fått för mig att jag inte är lika bra som innan.

ah, förstår. men kommunicera...

Panda:

Sen behöver du inte hålla på med nån avancerad skit för det hela e egentligen väldigt simpelt

tack. jag är medveten om hur det hela fungerar [smile]


   
SvaraCitera

äckligt med snoppar som sprutar äggvita.
stoppa in den någon annanstans innan det är dags, mycket bättre.


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nja vet i fasen du...

Slår vad om att jag hade kunnat ge dig the best BJ evah dock ;D

hon91:

Känns det inte lite tråkigt för er om man bara suger upp och ner samtidigt som man runkar då? För byter jag läge där, tex suger bara på ollonet eller något så släpper jag ju det trycket jag hade eller ad man ska säga?

Nja. asså det e väl kul med lite olika i början Lr nått. Men när man väl är igång så föredrar jag nog att bara köra rätt enformigt eftersom "det man byggt upp försvinner" om man håller på å växlar [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

helutuhle:

tack. jag är medveten om hur det hela fungerar

Var egentligen till TS men blev kanske lite fel å citera :>


   
SvaraCitera

Panda:

Slår vad om att jag hade kunnat ge dig the best BJ evah dock ;D

haha tvivlar har fått ganska bra bj och jag vet inte om du har provat om du han få ner den i halsen...

fast jag menade inte att killar inte potentiellt ger bättre bj jag tror bara att bögsex inte riktigt är lika bra som hetrosex. borde ju finnas någon anledning till att så många bögar har lite udda fetischer


   
SvaraCitera

Panda:

Nja. asså det e väl kul med lite olika i början Lr nått. Men när man väl är igång så föredrar jag nog att bara köra rätt enformigt eftersom "det man byggt upp försvinner" om man håller på å växlar

Det låter som en väldigt bra poäng där. Om jag gör det i början så får jag ju med det också. Ska prova när jag träffar honom imorn. Kanske kör en uppdatering efter helgen. tack !


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nja vet i fasen du...

[bigsmile]


   
SvaraCitera

tjejen ska bara ligga där som ett köttstycke o killen ska ba kunna facefucka sönder henne


   
SvaraCitera

qazedctgb:

fast jag menade inte att killar inte potentiellt ger bättre bj jag tror bara att bögsex inte riktigt är lika bra som hetrosex.

Mmm, man kan ju tycka att killar borde vara bättre på att suga kuk, men det är fan inte så lätt i början haha, krävs lite träning [wink]

Tror dock att bögsex är bättre än hetrosex, tänk så hämmade många hetrokillar är, hindrade av sina macho ideal.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hon91:

Min pojkvän verkar däremot tycka att jag ska hålla samma tempo osv hela tiden annars försvinner det han byggt upp

Vad är problemet, du vet ju vad han gillar? Variation är skönt, men när det är dags att komma är det högt och jämt tempo som gäller.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

tjejen ska bara ligga där som ett köttstycke o killen ska ba kunna facefucka sönder henne

[no-no]


   
SvaraCitera