Aviseringar
Rensa alla

Bästa filmerna att se med kille?


The House On The Edge Of The Park


   
SvaraCitera
Smilen

Pixarfilm


   
SvaraCitera

VirginSteele:

Ja alla kan ju som sagt inte tycka lika, men det finns otroligt många som uppskattar den där filmen och den har verkligen blivit hyllad av kritikerna. Sen så tror jag knappast att så pass många skulle ha sett den i skolan. 

Tror knappast att man skulle vilja se den med en person som man gillar , man blir bara ledsen och äcklad av den filmen .


   
SvaraCitera

lurifax69:

Tror knappast att man skulle vilja se den med en person som man gillar , man blir bara ledsen och äcklad av den filmen .

Det har du rätt i men nu bad dom ju om en dramatisk thriller så då tycker jag den passar utmärkt, annars håller jag med.

Nu kanske den inte är så stillsam direkt men dom får väl kolla in den och se vad dom tycker. Annars passar ju filmerna jag nämnde i första inlägget mycket bättre då dom är roliga. Men det beror ju på vem man är och vad man gillar för filmer också.. Mycket glad


   
SvaraCitera

VirginSteele: Det har du rätt i men nu bad dom ju om en dramatisk thriller så då tycker jag den passar utmärkt, annars håller jag med.

Var i TS inlägg står det att de är ute efter en dramatisk thriller?


   
SvaraCitera

mad mick:

Var i TS inlägg står det att de är ute efter en dramatisk thriller?

Glöm det var bara lite morgontrött och hade på något konstigt sätt fått för mig att TS respektive hade skrivit här tidigare i tråden, men tydligen så var det någon annan som gav tips på att man skulle kunna se en drama/thriller. 


   
SvaraCitera
lok501

Blåflygandesköldpadda:
Bästa filmerna att se med en kille man träffar ensam första gången?? 

Star wars, kan inte gå fel med star wars!

Eller simpsons/south Park filmen.


   
SvaraCitera
seasaw

My dreams are her: Strunt samma se Thelma & Louise

Mycket glad


   
SvaraCitera
seasaw

undrar genuint detta, vilka filmer kan man se ihop med andra? jag väljer alltid fel


   
SvaraCitera