Aviseringar
Rensa alla

Bästa Gardell-boken?


XMinGrönaLampaÄrDödX:

SPOILER

Haha, okej, ja då låter det ju ganska logiskt [smile]


   
SvaraCitera

En komikers uppväxt och Ett ufo gör entré och Jenny är så otroligt bra, det gjorde ont att läsa dem.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag hoppas du läste de två föregående böckerna innan. [smile]

Jag läste Jenny först, sedan Ett ufo gör entré och till sist En komikers uppväxt[sad]


   
SvaraCitera

Ambivalent:

Jag läste Jenny först, sedan Ett ufo gör entré och till sist En komikers uppväxt[sad]

Klantigt [sad]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Klantigt [sad]

Ja[blush]


   
SvaraCitera

Jag har läst en komikers uppväst, ett ufo gör entré och Jenny som e på samma tema, och de var bra allihop! rekommenderar alla.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

SPOILER

Hahha ne så är det ju inte? men det är jenny som är sista boken iallafall


   
SvaraCitera

Nirvana:

Hahha ne så är det ju inte? men det är jenny som är sista boken iallafall

Dold text: Men va, hon tar ju livet av sig i sista boken? Eller är det i slutet på andra boken? Jag vet inte, jag har inte läst mittenboken tyvärr, har bara läst första och tredje.


   
SvaraCitera

--


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vet inte, jag har inte läst mittenboken tyvärr, har bara läst första och tredje

nej, hon skickar ju ett brev från när hon är vuxen och det är typ vad boken handlar om att juha försöker ta reda på vad det var som hände för att hon skicka ett brev till honom och var itne riktigt säker på vad som hände själv typ. bok två handlar om deras uppväxt i högstadiet. läs den den är riktigt bra!


   
SvaraCitera

Nirvana:

nej, hon skickar ju ett brev från när hon är vuxen och det är typ vad boken handlar om att juha försöker ta reda på vad det var som hände för att hon skicka ett brev till honom och var itne riktigt säker på vad som hände själv typ.

Jaha, jag visste bara att det handlade om något tragiskt. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jaha, jag visste bara att det handlade om något tragiskt.

Dold text: Jo det gör det. Men i ettan tar ju thomas livet av sig


   
SvaraCitera

Nirvana:

Dold text:

Jaja, det var längesedan jag läste böckerna, kan inte komma ihåg detaljer [no-no]


   
SvaraCitera
Vision

My dreams are her:

En komikers uppväxt, enda jag läst.


   
SvaraCitera

en komikers uppväxt, fast det är den enda jag har läst av honom, så vad vet jag XD


   
SvaraCitera