Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:26 Vad är ditt favorit ställe när det är hamburgare du är ute efter? McDonald´s Burger King Max Rösta blankt
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:27 Lördagsöppet:Burger King (Du röstade på detta alternativ)Självklart
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:28 Lördagsöppet:Max (Du röstade på detta alternativ)Oj, läste inte att det gällde hamburgare Men anyway, Max är godaste när det gäller kycklingbitar å det är det enda jag äter så puss!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:29 Viljans Triumf:Äter inte hamburgareDu, nej. Men du är inte ensam. Men jag delar inte den egenskapen med dig.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:29 Lördagsöppet:Burger Kingmen gatukök är oftast mycket bättre
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:30 OF 5:men gatukök är oftast mycket bättreJag vet. Men jag ville få upp en statistik över kedjorna.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:30 Viljans Triumf:Äter inte hamburgareSamma här. Eller, well, jag äter något vegetariskt om någon inte orkar äta upp sin.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:31 SpankMe:Oj, läste inte att det gällde hamburgareEtt tips kan ju vara att läsa igenom textenPuss på dig med
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:31 McDonald´s (Du röstade på detta alternativ)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:32 Marshmallow:SibyllaDet ingår inte i min statistik.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:32 Lördagsöppet:Ett tips kan ju vara att läsa igen textenMen gillar å trycka på knapparna, så hann inte
Marshmallow Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:33 Lördagsöppet:Det ingår inte i min statistik.Lägg till då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:33 Marshmallow:Lägg till dåLedsen, kan inte.
Marshmallow Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:34 Lördagsöppet:Ledsen, kan inte.Gör ny tråd då
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:34 Lördagsöppet:Max (Du röstade på detta alternativ)I brist på gatukökalternativet.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:35 Marshmallow:Gör ny tråd dåDu kan ju göra en ny tråd med de ställen du vill ha med
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:36 Ricochet:I brist på gatukökalternativet.Gatukök har så splittrade namn från kommun till kommun och jag vet inte alla som finns.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Sep 2009, 21:36 Lördagsöppet:Max (Du röstade på detta alternativ)Ricochet:I brist på gatukökalternativet.