Aviseringar
Rensa alla

Bästa hårdvaran


Ämnesstartare

Tja vilka mobilmärken har den bästa mjukvaran/hårdvaran? O är snabb o jar bra  batteritid?


   
Citera

Om du vill ha en hård vara med bra batteritid fungerar Nokia 3310 prima.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ios är bra, men iphone (iallafall 4s) är skit, annars är sony experia en billig bra serie mobiler, även samsung ace är bra (båda förhållande till priset).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iOS är det bästa operativsystemet men mobiler är inte så bra...


   
SvaraCitera

sony xperia z3 compact


   
SvaraCitera
torg1

Ios är det sämsta operativsystemet men hårdvaran i iphones är ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sonys hårdvara och mjukvara tycker jag är absolut bäst. Allra helst i Android 5.0. 
Samsung skulle jag aldrig köpa igen efter hur jag blivit bemött av dom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing:
iOS är det bästa operativsystemet men mobiler är inte så bra...

Vet du vad du pratar om, iOS kraschar oftare en android.

rogernw:
Sonys hårdvara och mjukvara tycker jag är absolut bäst. Allra helst i Android 5.0. 
Samsung skulle jag aldrig köpa igen efter hur jag blivit bemött av dom. 

Helt rätt, sony xperia z3 och z3 compact är enormt bra telefoner. Snapdragon 801 som klockar 2,5 GHz, vattentät, plats flr extra microsd kort, 20,7 MP kamera, quick charge 2.0, 2600 mAh batteri samt att den pricis har fått andrioid 5.0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
Ios är det sämsta operativsystemet men hårdvaran i iphones är ok

 iPhones har ganska värdelös hårdvara. Jag har en nexus 5 som är bättre på nästan alla punkter (och enormt mycket billigare). iPhone satsar bara på design så den ska se bra ut, men någon som varit insatt i mobilvärden vet att man inte ska välja telefon efter design utan efter hårdvara. Om vi jämför min nexus mot iPhone 6 så ser vi att:
- Min nexus 5 har bättre skärmupplösning (1080x1920 medans iphone 6 har 750x1334)
- min nexus har bättre processor (snapdragon 800, 2,3 GHz och 4 kärnor medans iphone 6 har ARm v8, 1,4 GHz och 2 kärnor)
- Min n nexus har 2GB ram medans iphone 6 har 1GB ram
-Båda har 8MP kamera men iphones kamera har en bättre lins, apple brukar satsa mycket på kameran då det är många som vet vad som är en bra kamera och inte.
- Min nexus 5 har bättre batteri (Li-Po 2300 mAh medans iphone 6 har Li-Po 1810 mAh.

Så nej, Iphone har inte ens bättre hårdvara än en android telefon för 2600kr. Det är ganska pinsamt med tanke på priset hos iPhone 6


   
SvaraCitera

Vänta på Samsung Galaxy s6 vettja, snygg och kraftfull!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Vet du vad du pratar om, iOS kraschar oftare en android.
Helt rätt, sony xperia z3 och z3 compact är enormt bra telefoner. Snapdragon 801 som klockar 2,5 GHz, vattentät, plats flr extra microsd kort, 20,7 MP kamera, quick charge 2.0, 2600 mAh batteri samt att den pricis har fått andrioid 5.0

Z2an har också en Snapdragon 801, samt 20,7 megapixel kamera osv Galen. Har en sådan satt (Y)


   
SvaraCitera
torg1

Köp nexus 6.
Klart överlägsen allt på marknaden


   
SvaraCitera