Aviseringar
Rensa alla

bästa hockeymatchplats??


Ämnesstartare

min kille älskar färjestad och han är från värmland så tänkte att han skulle få en färjestadmatch på hemmaplan i mars i present. börjar redan gå åt platser så lika bra att boka nu, men har ingen aning vad som är bästa sittplatserna?

finns ju liksom två rader på båda sidorna, ska jag ta sittplatser längst ner eller högt upp eller mitten mitten? :p spelar det någon roll vilken sida man tar ? vill ju inte hamna bland motspelarna haha

lallaaaaa.jpg


   
Citera

om det var jag som skulle gå på hockey skulle jag vilja sitta på en av längderna, dvs. de långa sidorna och där någonstans mitten mitten! kolla upp vilken sida färjestadsfansen sitter på och tvärt om, det finns olika sidor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellenkarolina:

det finns olika sidor!

ok tack 🙂 tror kanske jag frågar han istället :p han borde bli glad ändå att ja bjuder på match resa hotell även om han får veta i förskott ^^


   
SvaraCitera

rocka_billy:

längst ner

Då ser man ju eventuell action på närmare håll, om det då sker nära.

rocka_billy:

högt upp

Då är det lättare att överblicka vad som sker i matchen, lättare att följa med osv.

rocka_billy:

mitten mitten

Personligen föredrar jag detta.

rocka_billy:

spelar det någon roll vilken sida man tar ? vill ju inte hamna bland motspelarna haha

Du kan ju alltid ge honom en ståplats i klacken för att vara helt säker [crazy]


   
SvaraCitera

ställ dej i klacken och skrik dej hes då känns det ändå bra om dom förlora för man vet att man har hjälp sitt lag till en vinst och då blir det kul resten av kvällen[party][bigcheers][party][bigcheers]


   
SvaraCitera

i mitten på en långsida eller stå och skrika med klacken är väl att rekommendera


   
SvaraCitera