Aviseringar
Rensa alla

Bästa in-ear hörlurarna?


Ämnesstartare

Vilka är dem bästa in-ear hörlurarna ni har haft?

Själv har jag kört med Creative EP-360, riktigt bra ljud i dem, skön bas som fan. Dock dålig kvalité, så jag har fått byta mina flera gånger.

Idag köpte jag Creative CX300-Titanium II, än så länge är det bra ljud i dem, känns som att det är ett klarare ljud i dem här än i EP-360, dock inte lika fet bas. Hoppas kvalitén är bättre.

Har ni några tips?


   
Citera

Ja,sluta köp jävla tattarmärket creative och kom över till det underbara koss-landet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja,sluta köp jävla tattarmärket creative och kom över till det underbara koss-landet!

Haha, någon specifik modell?
Jag hade ett par koss förut, vet inte varför jag slutade använda dem egentligen. Det var dem man tryckte ihop som sedan expanderade i örat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar creative bättre är koss men de hörlurar jag har nu är koss. Använder inte "in ear" för tenderar att få migrän av det, och min morsa har tinnitus så jag vill inte ha det jag också, hört att risken är större med in-ear hörlurar.
Antar att creatives egna hörlurar är bättre för att jag har en Creative Zen X-Fi men Koss var billigare [blush]


   
SvaraCitera

jag gillar skullcandy, men sennheiser är de bästa jag har provat.


   
SvaraCitera

iosib:

sennheiser är de bästa jag har provat

Samma här, kör med Sennheiser CX300-II - kanonljud!


   
SvaraCitera

Har inga inear-lurar, men har vanliga sennheiser-lurar, dom är väldigt trevliga så möjligen gör sennheiser även bra inear-lurar.


   
SvaraCitera

Har tillfälligt ett par AKG K324 P.

De bästa jag haft är definitivt Shure SCL2-CL, ska köpa ett nytt par sådana så fort jag får lite pengar över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, kan väl passa på i denna tråd.

Funderar på att snart ev. köpa Nya lurar (+ en separat mick), alternativt ett headset, och undrar om ni UM'are har några tips man bör kolla in before i start to search teh internetz?

OT: De bästa jag har haft är Sony-Ericssons som kom med mobilen. Skitprylar, med andra ord


   
SvaraCitera

jag är en sucker för skullcandys "smokin buds"
fantastisk bas, dock går de sönder snabbt som alla andra in-ears.
är ljudbög men har faktiskt ingen koll på om skullcandy är ett kvalitéts märke eller bara ett vanligt "style" märke.
där man betalar för loggan


   
SvaraCitera

Valfria av AKG.


   
SvaraCitera

Hey_ya:

(koss= fitta på arabiska)

Jag får nog ett jihad på halsen nu... [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

koss

Fy fy så får man inte säga[mad][mad]
(koss= fitta på arabiska) HAHA

llooll:

Jag hade ett par koss förut

HAHAHAHHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Hey_ya:

HAHAHAHHAHAHAHA

Vilken jävla humor... [crazy]


   
SvaraCitera

Sony, något... pluppar i allafall, av gummi som täpper till i öronen.


   
SvaraCitera