Aviseringar
Rensa alla

Bästa kampsporten, och varför??


janina96:

vilken kampsport trännar du?

se ovan


   
SvaraCitera

Det beror väl på vad man är ute efter. Om man vill ha självförsvar så kan man väl sammanfatta det som att allt som ser coolt och flashigt ut suger balle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

även om jag emellanåt saknar slag i ansiktet

haha kan inte specielt säga att jag gillar det, en gång fick jag ett jätte stort blåmärke över hela ansiktet och fröknana i skolan var säkra på att jag blev misshandlad hemma eftersom jag döck alltid upp med blåmärken..hahaha[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

MMA är jävligt nice.

min morbror gillar att kolla på det, vet inte om jag skulle gilla det, men det är roligt att kolla på.[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

janina96:

Nämn den bästa kampsporten enligt er och berätta varför

Tränar kickboxning, kul, bra träning, går att använda till självförsvar eftersom man aldrig ligger på marken eller håller på med grepp och är billigt :p


   
SvaraCitera

kung fu såkklart [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KIHMB:

Tränar kickboxning

wow, jag provade på kickboxning och bara uppvärmningarna tog livet av mig[crazy][crazy] (har bättre kondis nu)


   
SvaraCitera

Dräparen:

kung fu såkklart

Såg inte vem som skrivit och tog det som seriöst, så tänkte skriva typ "r du helt vrickad LR??!?!?!!?!?!?!?" [blush]


   
SvaraCitera

Wing Chun, pga Ip Man [cool]


   
SvaraCitera