Aviseringar
Rensa alla

Bästa komplimangen till tjejer


Ämnesstartare

Vad är den bästa komplimangen man kan ge till en tjej utan att överdriva? Något som gör henne glad och så? 🙂


   
Citera

SuperFly77:

Vad är den bästa komplimangen man kan ge till en tjej utan att överdriva? Något som gör henne glad och så? 🙂

Jag anser att vi ligger på samma intellektuella, ideala och utseendemässiga nivå, därför tycker jag om att vara med dig..

Neh men du får väll hitta på någonting bra för tillfället, sånt ska komma spontant tycker jag, man ska inte påbörja med en mening man inte kommit på själv, men ah.
tycker jag dåe


   
SvaraCitera

"snygg fitta, ska vi hångla?"


   
SvaraCitera

ChibbiBull:

fitta

fetta*


   
SvaraCitera

du kanske inte måste säga något, genom bara att titta och le mot henne så blir hon glad! annars finns ju det lätta att bara säga att hon är söt, fina ögon osv.

men fråga inte massa andra och förbered dig, då kommer man bara se att du tänker mycket när du säger det som om du verkligen har förberett dig, ta det lungt bara.


   
SvaraCitera

Nintendo:

fetta*


   
SvaraCitera

gillar när jag får komplimanger om mitt inre. utseendekomplimanger e för vanliga o uttjatade


   
SvaraCitera

"ligga"


   
SvaraCitera

"Vilken god mat du lagat!" alt. "Vad fint det blev efter städningen!" [cool]


   
SvaraCitera
Bakric

JoElite:

Jag anser att vi

JoElite:

ska

OF 5:

"ligga"


   
SvaraCitera

"Du har så fina ögon... dom har sån ovanlig färg"


   
SvaraCitera

Det lär ju knappast finnas något universellt det måste ju vara något som stämmer på just tjejen i fråga, du är vacker som få bör du inte säga - fråga Rikard Norling bara.


   
SvaraCitera

äh, komplimanger är överflödigt, dra till med

"tjena kexet, vill du ha vaniljfyllning??[wink]"


   
SvaraCitera

fin rumpa.


   
SvaraCitera

Ge komplimanger för saker som är ovanligt, något som står ut med hennes personlighet eller utseende.


   
SvaraCitera