Aviseringar
Rensa alla

Bästa polarn fyller år, sjunga på nattklubb?


Ämnesstartare

Tror ni det är möjligt att få en mic o sjunga för polaren på nattklubb? Ba dra ett snack med dj'n liksom


   
Citera
Ämnesstartare

man vet inte förräns man provat

nej men om det är om några dagar och du är där innan dess så kan du ju fråga dem. 

annars så kan du ju ta o hacka dig in i deras system o fiffla med mickarna osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad ska du sjunga


   
SvaraCitera
Draug

Är ni tillräckligt fulla går allt Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
vad ska du sjunga

Vad tror du om han fyller år? Vill att han skall få en födelsedag som han aldrig glömmer så hela nattklubben hänger på ja må han leva ba.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:

Vad tror du om han fyller år? Vill att han skall få en födelsedag som han aldrig glömmer så hela nattklubben hänger på ja må han leva ba.

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det annars för musik på den klubben


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Är ni tillräckligt fulla går allt Blink

Det är iofs sant! 😉 Nä men tänkte om man liksom snackar med dj'n så kanske man kan få en mic o ba sjunga o få med alla där inne liksom! Hade vart sjukt najs!


   
SvaraCitera
Draug

Reeeetooo: Det är iofs sant! 😉 Nä men tänkte om man liksom snackar med dj'n så kanske man kan få en mic o ba sjunga o få med alla där inne liksom! Hade vart sjukt najs!

självklart1 😉 om det är en schysst dj så har ni nog riktigt stor chans att få igenom det hela! om han nu skulle trillskas så bjud han på dricka han med Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
vad är det annars för musik på den klubben

allt från avicii till medina typ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

självklart1 😉 om det är en schysst dj så har ni nog riktigt stor chans att få igenom det hela! om han nu skulle trillskas så bjud han på dricka han med Blink

Ah hoppas fan att han går med på det! Fyfan typ största nattklubben i göteborg med så hade vart sjuuuukt kul! 😉


   
SvaraCitera
Draug

ja hoppas de löser sig! Gbg är en grymt nice stad om man ska gå ut. har alltid haft kul när jag vart ute där. Lyckas alltid med något äventyr när jag åker till den staden 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
ja hoppas de löser sig! Gbg är en grymt nice stad om man ska gå ut. har alltid haft kul när jag vart ute där. Lyckas alltid med något äventyr när jag åker till den staden 😉

Jo tack göteborg är jävligt bra stad att gå ut i! Bara vart i två andra städer som varit bättre o det är stockholm o paris 😉


   
SvaraCitera
Draug

Reeeetooo: Jo tack göteborg är jävligt bra stad att gå ut i! Bara vart i två andra städer som varit bättre o det är stockholm o paris 😉

tkr som så med absolut 😉 aldrig gått ut i sthlm och paris har jag aldrig varit i men kan tänka mig att det är en upplevelse i sig att befinna sig i frankrike?


   
SvaraCitera

p r o v a


   
SvaraCitera