Aviseringar
Rensa alla

Bästa resan?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder, vilken resa har varit er bästa?


   
Citera

utomlands eller i sverige? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
utomlands eller i sverige? 

vart som helst


   
SvaraCitera

Zadar, Kroatien

En död fågel, romerska artefakt, varmt och skönt ute, vackra tavlor, torn, vattnet spelar musik, snygg kvinna, glass, bada vid stranden...


   
SvaraCitera

Alla resor till usa har varit mina bästa. En klassresa till Polen var också väldigt rolig och bra Party


   
SvaraCitera

Kommande


   
SvaraCitera

Asstriid:
Alla resor till usa har varit mina bästa. En klassresa till Polen var också väldigt rolig och bra Party

Polen gav mig uppstötningar av deras grusiga vägar men det gör inget, det finns kpop idoler som tycker om Polen. 


   
SvaraCitera

Dockmuseumet i å (norge)
Singapore. (chinatown) 
Småland bilkyrkogård. 
Lygnern (sjö) 
Finland (mormors hemland) 
Medeltidsmarknaden och grottorna i Gotland. 
Slottet i Frankrike. 
Katterna i Madeira. 
Pingisresorna till Danmark. (scifi bokhandeln) 
Tysklands nöjesfält. (diddl) 
Hellsingland, Hälsingland (sverige semester) ska dit i sommar, hittat ett bed and breakfast som ser ut som svampar, en sagoby. Rodnar

Klassresa till Marstrand och läger till öckerö, resa till tjörn/orust och nordiska akvarellmuseumet.
Dalarna och polkagrisstaden gränna. Vaxmuseumet med häxor och troll där de hade moln med ansikten i taket. 
London (naruto shop) 
Frankrike igen (såg ut som gamla stan i Stockholm där jag köpte min musmatta med chobits) jag har vänner som bor i paris. 
Danmarksresan med folkhögskolan. (jaktslottet) 
Sälen. (hundspann) 
Stockholm när min kusin tog studenten och jag fick bo uppe på vinden i ett hus som var som ett slott. 
Nästa resa: påsk i prag.

Glömde skåne.


   
SvaraCitera

123fendas:
Zadar, Kroatien

En död fågel, romerska artefakt, varmt och skönt ute, vackra tavlor, torn, vattnet spelar musik, snygg kvinna, glass, bada vid stranden...

Mina föräldrar är i kroatien nu, jag ser bara torra klippor. Min kompis som har utställning har tavlor där hon har selfies med döda skator. Det är häftigt. Åh jag glömde tornet i Lidköping, linköping...


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Mina föräldrar är i kroatien nu, jag ser bara torra klippor. Min kompis som har utställning har tavlor där hon har selfies med döda skator. Det är häftigt. Åh jag glömde tornet i Lidköping, linköping...

Kvinnan som jag är kär i är från Kroatien


   
SvaraCitera
Gurkis

Österrike var väldigt fint, Tyskland och Frankrike kanske 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

italienSkadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller kanske typ kina eller japan hade varit coolt om man orkar flyga (det gör man inte)


   
SvaraCitera

tomatis:
eller kanske typ kina eller japan hade varit coolt om man orkar flyga (det gör man inte)

Det finns på språkcafer, nördcafer, hanami, matmarknader mm Söt stör mig fortf på att folk tror jag måste gilla sushi för att gilla japan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Det finns på språkcafer, nördcafer, hanami, matmarknader mm Söt stör mig fortf på att folk tror jag måste gilla sushi för att gilla japan...

HUR kan du inte gilla sushi?


   
SvaraCitera