Aviseringar
Rensa alla

Bästa sättet att glömma någon du gillar?


Kviq
 Kviq

Yeppiie:

Jo jag vet.... Men vill de ska försvinna direkt, orkar inte har för mycket i plugget för att kunna lägga det där på skallen och helst av allt vill jag bara att de skulle fungera....

Förstod ej riktigt vad du menar, försök att sätta ut punkter ibland. [tard]

Men det är svårt att glömma någon. Därför man ej ska tillåta sig att få känslor får någon från första början. Dold text: Men hur kul blir det då i livet.


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Som sagt som tråden säger hur kan man glömma någon man gillar(som mer än vän), har varit tsm. förut testa nu igen, fast de blev inget hur släpper man känslorna??

PS. SERIÖSA SVARA!!!!!

Hitta en ny som man kan dela känslorna med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Korkat.
De försvinner när de försvinner. Du kan inte tvinga bort dem på annat sätt än genom hjärntvätt, eller kanske om du dunkar huvudet i väggen så hårt att du får minnesförlust.

men måste finnas andra sätt.....

Nirr:

typ asså låt det bara vara, känslorna kommer försvinna och undertiden får du leva med att du har dem.

Vill inte det... jobbigt,

Kviq:

Men det är svårt att glömma någon. Därför man ej ska tillåta sig att få känslor får någon från första början. Dold text: Men hur kul blir det då i livet.

Jo jag vet, har ju skrivit en dikt om lyckan att umgås med just personen du gillar att det faktiskt kompenserar för all tid sorgen finns. Men just nu tycker jag inte så.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Yeppiie:

Jo jag vet, har ju skrivit en dikt om lyckan att umgås med just personen du gillar att det faktiskt kompenserar för all tid sorgen finns. Men just nu tycker jag inte så.

Lite dubbelmoral är det allt, även om jag förstår precis hur du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Lite dubbelmoral är det allt, även om jag förstår precis hur du känner.

Jag vet.....[sad], men ändå känslan vid ett tillfälle är starkare då man känner den men när den försvinner känner man en annan och då är det den som regerar tanken.[tard]


   
SvaraCitera

Det enklaste sättet är väl att försöka hitta någon annan. Ut och ragga på folk[y] Har funkat för mig flera gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Det enklaste sättet är väl att försöka hitta någon annan. Ut och ragga på folk[y] Har funkat för mig flera gånger.

Yeah, jag vet det funkar men nu har jag ju känslor för tjejen, och då kan jag inte få för andra, eller tänka på andra. As jobbigt. Men lär väl försvinna snart.....


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Yeah, jag vet det funkar men nu har jag ju känslor för tjejen, och då kan jag inte få för andra, eller tänka på andra. As jobbigt. Men lär väl försvinna snart.....

Ah förstår, jobbigt är det, går igenom samma sak men det är som du säger, känslorna lär försvinna snart. Förhoppningsvis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Ah förstår, jobbigt är det, går igenom samma sak men det är som du säger, känslorna lär försvinna snart. Förhoppningsvis...

Trevligt att man vet det iaf. finns någon med samma skit som förstår än, fast det borde det ju göra eller egentligen är det inte trevligt. Dock tror jag du förstår vad jag syftade på.[rolleyes], killen dumpa dig?[tard]


   
SvaraCitera

Yeppiie:

killen dumpa dig?[tard]

Inte riktigt, har nämligen varit kär i en vän sen i sommras[sad]


   
SvaraCitera

Bli utåtagerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Inte riktigt, har nämligen varit kär i en vän sen i sommras[sad]

Faan va jobbigt, men jag måste nog säga ha ett förhållande sen tar det slut tycker jag är jobbigare för då tror man faktiskt det ska bli något[tard].....
Fast vad vet jag... Jag är ju bara "ett barn" fortfarande[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Bli utåtagerande.

va [confused]`?


   
SvaraCitera

Yeppiie:

va [confused]`?

"En vanlig beskrivning av "bråkiga" barn är att de är "utagerande" eller "utåtagerande", den engelska termen är "acting out". De utagerande barnen uttrycker sig i handling och beteende snarare än med ord. Barnen saknar ord för att uttrycka sina känslor och väljer i stället att agerar ut dem."


   
SvaraCitera

Yeppiie:

Faan va jobbigt, men jag måste nog säga ha ett förhållande sen tar det slut tycker jag är jobbigare för då tror man faktiskt det ska bli något.....
Fast vad vet jag... Jag är ju bara "ett barn" fortfarande

Ah håller med dig, tycker också att det är jobbigare när man är i ett förhållande för man umgås med personen på ett annat sätt och man har ju hopp om att det ska funka. Jag har inget hopp för jag vet att det aldrig skulle funka mellan oss, så på ett sätt är det lättare för mig att glömma personen.


   
SvaraCitera