Aviseringar
Rensa alla

Bästa sättet att sälja ett ångrat köp?


Oswin00:

Är ett par inneskor så dem är inte använda i varken grus, lera eller så. Osäker på om mamma köpte dem, isåfall var det med kort, annars var det jag och mina kontanter. Har haft dem ca ett år kanske (de står nerpackade (inte i originalkartongen) i garderoben) så dem är nog nästan försmå också. Skorna kostade ändå 600-700kr så blir nog glad om jag kan få något för dem.
(Menar att det var Asics, inte Nikeskor) 

Har du haft dom stående i en garderob i ett år så kan du helt glömma att ens försöka att lämna tillbaka dom även om de aldrig varit använda.

Försök med Tradera, Blocket eller Cityboard. Gulans är väl ytterligare ett alternativ. NIKE eller Acics kvittar. Båda är ju bra märkesskor så du lär säkert kunna få dom sålda.

Lycka till!

EDIT: kan inte dina föräldrar hjälpa dig med försäljningen?


   
SvaraCitera

Oswin00:
Kan man begära kontanter eller ska man be dem (om någon nu vill köpa dem) betala till mamma/pappa? Har inte kort eller så Rodnar

Helt upp till dig! Du kan ju erbjuda dem båda alternativen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Har du haft dom stående i en garderob i ett år så kan du helt glömma att ens försöka att lämna tillbaka dom även om de aldrig varit använda.

Försök med Tradera, Blocket eller Cityboard. Gulans är väl ytterligare ett alternativ. NIKE eller Acics kvittar. Båda är ju bra märkesskor så du lär säkert kunna få dom sålda.

Lycka till!

EDIT: kan inte dina föräldrar hjälpa dig med försäljningen?

Mm men själva tanken på att sälja dem kom liksom upp för att det är uteslutet att lämna tillbaka dem nu... Söt
Jo men dem har ingen koll heller på hur man gör när man säljer över internet, mamma tycker att det blir lättare att skänka dem, men jag vet inte Ledsen


   
SvaraCitera

Gå med i FB's köp och sälj sidor annars! 


   
SvaraCitera

Testa tradera och skatt behöver du inte betala om du inte säljer väldigt mycket. Glöm inte ta bra och ljusa bilder, vara ärlig i dina beskrivningar och erbjuda snabb frakt,


   
SvaraCitera