Aviseringar
Rensa alla

Bästa sexleksaken tillsammans med sin partner?


hejkattunge:

Nä, inte än.

okej, du får säga hur den funka efter du testat den[blush]


   
SvaraCitera

kdbb:

Finns det fler rekommendationer?

händerna..? 😛 slår ingenting! eller oralsex. jag är inte så mycket för sexleksaker. det känns bara porrinspirerat och ytligt.


   
SvaraCitera

kebu12:

okej, du får säga hur den funka efter du testat den[blush]

Okej, fast vet du vart man kan få tag i såna? [blush]


   
SvaraCitera

kdbb:

Vilken sexleksak är najs att skaffa tillsammans med sin pojk- eller flickvän?

Inga jävla oseriösa slafsinlägg tack...

Image
Äntligen är den här - We-Vibe - den optimala sexleksaken! We-Vibe stimulerar samtidigt klitoris och G-punkten, och den gör det på ett sätt som gjort att det lilla njutningsinstrumentet erövrat titeln Årets sexleksak 2008.

Så här använder du den: Först ställer du in We-Vibe på låg eller intensiv stimulans. Sedan för du in den smalare delen i vagina, ungefär åtta centimeter, Du öppnar den C-formade We-Vibe till ett L och låter den lite grövre delen vidröra klitoris. Efter det lutar du dig tillbaka och bara njuter! Svårare än så är det inte.

På lågfart vibrerar den med 3000 vibrationer per minut och du upplever ett vällustigt pirrande mellan benen. Men om du använder den på högfart - 5000 vibrationer per minut - så infinner sig den verkliga extasten. Måtten på We-Vibe är på klitorisdelen, 2 centimeter tjock och 2,8 cm bred. G-punktsdelen är 1,8 cm tjock och 2,8 cm bred. Den totala längden är 8, 5 centimeter. Den är uppladdningsbar och varje uppladdning räcker ungefär två timmar. Båda delarna av We-Vibe har separata motorer, men utformade så att de samverkar för att uppnå största möjliga njutning. Den är vattentät, handsfree och den är tillverkad i (phthalate-fri) silikon.

Går att använda med sin partner och finns att köpa på martinshop.
Kolla in http://www.martinshop.se


   
SvaraCitera

hejkattunge:

Okej, fast vet du vart man kan få tag i såna?

vadå, påstår du att jag skulle ha testat en sån eller?[cry][blush]


   
SvaraCitera

stål vajer


   
SvaraCitera

kebu12:

vadå, påstår du att jag skulle ha testat en sån eller?[cry][blush]

Nä, gissade bara.. [blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera