Aviseringar
Rensa alla

Bästa snuset?


Ämnesstartare

Vilket snus tycker ni är bäst? Motivera!


   
Citera
Cobrak

general lös

känslan när det rinner ner sådär gosigt i flabben

ohjaa


   
SvaraCitera

Hemmagjort från Jemtsnus


   
SvaraCitera

NelsonMandela:
Vilket snus tycker ni är bäst? Motivera!

snusar inte tyvärr 


   
SvaraCitera

kickup snuz


   
SvaraCitera
evene

Ettan, både när det gäller portion och lös. Tycker det är det absolut bästa på marknaden. Dessvärre så brukar jag inte snusa ettan med tanke på att det är väldigt dyrt till skillnad ifrån andra sorter. Därför så snusar jag general XR, vilken är den näst bästa skulle jag säga just eftersom att den räcker längre än andra sorterGlatt skålande


   
SvaraCitera

evene:
Ettan, både när det gäller portion och lös. Tycker det är det absolut bästa på marknaden. Dessvärre så brukar jag inte snusa ettan med tanke på att det är väldigt dyrt till skillnad ifrån andra sorter. Därför så snusar jag general XR, vilken är den näst bästa skulle jag säga just eftersom att den räcker längre än andra sorterGlatt skålande

Testa gör eget! Billigt och riktigt bra 🙂


   
SvaraCitera
evene

SDniklas:

Testa gör eget! Billigt och riktigt bra 🙂

Aa faktiskt funderat på de!Skål Tips på någon bra kryddning? Hört att folk brukar ersätta en liten del rom eller whiskey istället för vatten


   
SvaraCitera

general one white är god men jag håller på sluta snusa hålt mig just nu i en vecka 


   
SvaraCitera

Göteborg rape och ettan lös, men lundgrens e ej dumt de heller.


   
SvaraCitera

evene:

Aa faktiskt funderat på de!Skål Tips på någon bra kryddning? Hört att folk brukar ersätta en liten del rom eller whiskey istället för vatten

Någon whiskey hade nog kunnat passa bra Mycket glad


   
SvaraCitera

Tuggummi


   
SvaraCitera