Aviseringar
Rensa alla

Bästa spelet


Fkpaw: Yoshi's island lätt, ta er nånstans

ja

+ Silent Hill 1-3 m.fl.


   
SvaraCitera

S3ON:

Mjo! PS4 lär ju palla storleken på kartan osv! Har Rockstar ännu inte släppt några detaljer inför en eventuell release till PC? GTA V alltså 

aa kommer till PC i typ mars/april preliminärt 


   
SvaraCitera

Ingen som lirar CS GO på PC?


   
SvaraCitera

Mrbomez:

Ja Tumme upp Det hade varit häftigt.

hade varit häftigt med en DLC, typ "space", ett place man efter ett par minuter kommer till om man flyger upp i luften, typ med nollgravitation och grejer, någon rymdstation man kan gå ombord på osv. Rodnar Eller som en rymdstad med flera stationer, möjlighet till att köpa rymdlägenheter osv. Och att köpa rymddräkter i klädaffärer så att man kan flyga runt med jetpack på "rymdpromenader" osv. Eller släppa jetpacken och yra runt där uppe, och dö Cool


   
SvaraCitera

mrman: aa kommer till PC i typ mars/april preliminärt

åhfan, vart på tiden! 

mrman:
Ingen som lirar CS GO på PC?

tror den_fete gör! Numera Sandor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool

S3ON:

hade varit häftigt med en DLC, typ "space", ett place man efter ett par minuter kommer till om man flyger upp i luften, typ med nollgravitation och grejer, någon rymdstation man kan gå ombord på osv. Rodnar Eller som en rymdstad med flera stationer, möjlighet till att köpa rymdlägenheter osv. Och att köpa rymddräkter i klädaffärer så att man kan flyga runt med jetpack på "rymdpromenader" osv. Eller släppa jetpacken och yra runt där uppe, och dö Cool

Hade jag jobbat på rockstar då hade jag fan sett till så att man kunde det. 


   
SvaraCitera

S3ON:

åhfan, vart på tiden! 

tror den_fete gör! Numera Sandor 

Okej jag köpte det nyligen när jag köpte Age 2 HD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Ingen som lirar CS GO på PC?

Nepp


   
SvaraCitera

Mrbomez: GTA (vilket som helst)

Tycker ju egentligen spel är lite larvigt men att stjäla Corvetter, smita från snuten och skjuta ner slipsfittor point blank är ju onekligen ganska underhållande. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Tycker ju egentligen spel är lite larvigt men att stjäla Corvetter, smita från snuten och skjuta ner slipsfittor point blank är ju onekligen ganska underhållande. Rodnar

Lol


   
SvaraCitera

Schism:

ja

+ Silent Hill 1-3 m.fl.

Glatt skålande


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

The last of us så klart!!!!


   
SvaraCitera

Mrbomez: Annat (skriv i så fall)

LWaIH94.jpg


   
SvaraCitera

minecraft, är seriös döm inte 


   
SvaraCitera

Valde GTA tänker tillbaka på San Andreas <3

Ville väldigt gärna svara WoW men kom på hur kasst det är nu..


   
SvaraCitera