Aviseringar
Rensa alla

bästa stället?


Ämnesstartare

okey, finns en massa trådar om "konstigaste, värsta stället du har haft sex på" men har ingen aning om det finns en tråd om bästa stället.

kanske det kan funka, men har ni lust så bygg bara på[y]

det bästa stället jag har haft sex på var vid falkenbergskusten(någon mil söder tu) framme på försommaren, cadillacen stiligt parkerad och vi på huven[y] underbart


   
Citera

thewheeler:

cadillacen

Sort och årsmodell!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Sort och årsmodell!

Cadillac coupe de [y]ville-58


   
SvaraCitera

på nån strand vid solnedgången=)


   
SvaraCitera

thewheeler:

Cadillac coupe de [y]ville-58

Nice! En polare har en DeVille 57:a cab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Nice! En polare har en DeVille 57:a cab

fiina saker det.. var meningen att vi skulle bygga om denna till cabbe men fixade den till nästan original och sen sålde den innan jul


   
SvaraCitera

thewheeler:

var meningen att vi skulle bygga om denna till cabbe men fixade den till nästan original och sen sålde den innan jul

Okej men det blir bra pengar. Du får göra som vi gjorde en sommar: 245 Kombi + Svets + Såg = Billig pilsner-cab


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thewheeler:

det bästa stället jag har haft sex på

på en stor slät klippa på en helt obebodd ö, tidigt på morgonen (4-5 nånting). det var häftigt! f ö så var det i norrland så det var midnattssol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Du får göra som vi gjorde en sommar: 245 Kombi + Svets + Såg = Billig pilsner-cab

nejnejnej har blivit lite för kräsen för att köra volvo, bra bilar är det ju annars men jag tar hellre nån av mina riktiga åk[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mezzopiano:

på en stor slät klippa på en helt obebodd ö, tidigt på morgonen (4-5 nånting). det var häftigt! f ö så var det i norrland så det var midnattssol.

kan ju tillägga att klippan låg precis vid havskanten så det gick ju vågor och så.. fint


   
SvaraCitera

thewheeler:

nejnejnej har blivit lite för kräsen för att köra volvo, bra bilar är det ju annars men jag tar hellre nån av mina riktiga åk[party]

Jo det är sant men vi hade inga pengar då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mezzopiano:

kan ju tillägga att klippan låg precis vid havskanten så det gick ju vågor och så.. fint

låter fint det, de var en speciel känsla med då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thewheeler:

låter fint det, de var en speciel känsla med då?

well fattade inte riktigt frågan.. hur menade du? ;P alltså ja det var en speciell känsla att ha sex just där, det var vackert! var första gången med min dåvarande pojkvän [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mezzopiano:

alltså ja det var en speciell känsla att ha sex just där, det var vackert! var första gången med min dåvarande pojkvän

ungefär så jag menade[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa stället var vid en sjö med mitt ex. Jag ville ha sex utomhus, så jag fick det som födelsedagspresent[cute]

Det var mitt på dagen, och det var båtar ute på sjön som kunde se oss om dom åkt närmre.. Riktigt mysigt och spännande[cute]


   
SvaraCitera