Aviseringar
Rensa alla

Bästa student presenten?


Ämnesstartare

Vart hittar man den finaste presenten till sin kompis som tar studenten? Svårt att hitta något och jag har frågar runt bland mina vänner. En vän tipsade precis om att namnge en stjärna på himlen på sajten ztarlet.com Kanske kan va nått 🙂 Fler tips? Får kosta max 400 kr


   
Citera

Ska köpa en näsflöjt till min syster.


   
SvaraCitera
Åtta

thegossip:

En vän tipsade precis om att namnge en stjärna på himlen på sajten ztarlet.com

Är det till en kille så är det bland det bögigaste jag någonsin hört.

Men jag gillar't. [wink]


   
SvaraCitera

Alltså, allvarligt. Vem skulle bli glad, på riktigt, av att få en stjärna?
Inte för att jag vet något direkt bra förslag heller (svårt när man inte känner personen) men något bättre en stjärna måste du väl kunna ruska fram?


   
SvaraCitera

thegossip:

ztarlet.com

LOL.


   
SvaraCitera

nä, en stjärna är fan uteslutet. snacka om slöseri med cash, tvifan...


   
SvaraCitera

Köp ingen djävla stjärnjävel, det är astöntigt.


   
SvaraCitera

köp en aladdin


   
SvaraCitera

skolkade ni från hemkunskapslektionerna? köper ni såna skittjänster fortsätter dem jävlarna dyka upp likt sniglar efter regn. motsatt effekt av vad vi vill ha med andra ord. så jag säger det igen: ingen stjärna GOD DAMN IT


   
SvaraCitera

puckoboll:

köper ni såna skittjänster fortsätter dem jävlarna dyka upp likt sniglar efter regn. motsatt effekt av vad vi vill ha med andra ord.

Fast köper man sådana tjänster så vill man väl ha dem? :c


   
SvaraCitera

Budolicious:

Fast köper man sådana tjänster så vill man väl ha dem? :c

nej. man kan inte vilja slänga hundralappar på att köpa en fucking stjärna. i-d-i-o-t-i


   
SvaraCitera

thegossip:

Vart hittar man den finaste presenten till sin kompis som tar studenten? Svårt att hitta något och jag har frågar runt bland mina vänner. En vän tipsade precis om att namnge en stjärna på himlen på sajten ztarlet.com Kanske kan va nått 🙂 Fler tips? Får kosta max 400 kr

Ärligt talat. Hade du blivit glad om du fick en stjärna namngiven? Vem fan bryr sig liksom.

Köp ett par fina ölglas/vinglas istället[smile]


   
SvaraCitera

Hell_man:

Köp ett par fina ölglas/vinglas istället

haha, för det är inte tråkigt? [zzz][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teknikmagasinet[y] massa knäppa och konstiga roliga saker.,


   
SvaraCitera

puckoboll:

nej. man kan inte vilja slänga hundralappar på att köpa en fucking stjärna. i-d-i-o-t-i

Kan man vilja köpa rynkkrämer så kan man fasen vilja köpa stjärnor med[smile]


   
SvaraCitera