Aviseringar
Rensa alla

Bästa telefonen 2019.


Ämnesstartare

Vilken är den bästa mobilen själv har en Samsung A20E.


   
Citera
Ämnesstartare

Iphone 5 eller 6 kanske eller vad de heter Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har också en iphone 6s silver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

huaweii, skitbra kvalitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa mobilen är Razer phone 2 som jag sitter på just nu. Finns nog ingen bättre. 120HZ display dessutom och kan anpassas efter spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är nog mer dator - stationär- och laptopanvändare - men har även en gammal Samsung Galaxy S6 samt ett par Siemens ME45 som funkar bättre när man rör sig ute i naturen. En smartphone funkar bättre för den som sitter still på röven på en stol. Knappast ute i naturen.  Gråter

Skulle gissa på att senaste toppmodellen från Samsung eller Apple lär ta hem förstaplatsen som bästa telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnePlus 7 PRO


   
SvaraCitera

Har samsungedgeS? men hatar den för att jag inte hittar glitter effekter på Instagram. Vet inte om det är iphone som har det men Instagram såg annorlunda ut på någon annans mobil. Sedan kan jag inte ha ett mobilskal som iPhone har.


   
SvaraCitera

Utan tvekan den nyaste Oneplusen


   
SvaraCitera
miwaa

Tycker det är så synd att man hela tiden ska byta telefon och skaffa ny så fort det kommer ut nästa modell. Jag kommer ihåg i grundskolan när alla uppdaterade hela tiden och de som inte hade råd var alltid så skämda när de höll på med sina "äldre" telefoner. Dessutom får miljön ta stora konsekvenser pga det. En telefon kan man ha tills den viktigaste funktionen slutar fungera. Det vill säga, ringa, sms och surfa. Annars finns det ingen bra anledning att skaffa en ny eftersom de nya modellerna bara blir sämre och sämre för att de ska gå sönder och man ska köpa ytterligare en ny 🙁


   
SvaraCitera
GK19
 GK19

Har hållit mig till iPhone länge nu, och tycker personligen att 6s är den absolut bästa 


   
SvaraCitera

Min


   
SvaraCitera

Iphone är fucking bäst på sociala medier och dom håller länge me Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPhone 6s tycker jagMycket glad


   
SvaraCitera
Cobrak

ni som säger iphone har typ 0 verklighetuppfattning :S


   
SvaraCitera